5 سال پیش 8 اسلاید 23 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی طرفداری

نظرات بازدیدکنندگان (17)
  • خونه هستم: میرم دم در مدرسه🥴😂
    سریع ساکمو برمیدارم: عکسا بی تی اس😂هنذفری و گوشیمو شارژر و پول و غذا🤗
    خودم نمی‌دونم

    • نمیدونوم ولی مدرسه🤣🤸🏻‍♀️
      چون با عکساشون خاطره دارم 🥺☝🏻

  • خب اول از همه عاقلانه فکر میکنم چراغا رو خاموش میکنم جایی قایم میشم که منو نبینن گوشیمو روی حالت سایلنت میزارم که جلب توجه نکنه نمیدونم به کی باید زنگ بزنم ولی زنگ میزنم به دوستام و ازشون کمک میخوام و از اتشنشانی و پلیس هم زنگ میزنم سلاحی که بر میدارم چاقوعه چون فقط اون دم دسته بعد که از خونه رفتم بیرون میرم به دارک وب که بتونم تفنگ بر دارم خب واکنشمم اینه که گریه میکنم ( دیشب خواب دیدم زامبی ها اومدن )

    • یع ممنونم
      نمیدونم ادرسشو پیدا کردی بهم بگو 😑

    • پس رو هوا گفتی😐😂😂
      همچین گفتی فک کردیم شاید عضوشونی😂

    • نه بابا مامانم

  • سلاحم...
    خنجر میدوستم هر نو تفنگی که جا به جاییش آسون باشه میدوستم مثل کلت و...

  • اونموقع منم زامبی میشم یا شایدم خودمو بکشم😐💔😂😂😂😂

  • نه نموخوام

  • عاااااااالییییییییییی
    ج.چ: امممممم اولین واکنشم جم کردن لباسام بی سر و صداست چراغا رم خاموش میکنم چون تو فیلما دید تو تاریکی جدی جدی هیچی نمیبینن💔😂🤌🏻امممم نمیدونم شاید به بهترین دوستم شاید زنموم زنگ بزنم اولین جایی که میرم خونه یکی از این دوتاست🙂💔😂😂😂😂🤌🏻

    • ممنان🍭👧
      ع آرههههه خاموش کردن چراغا گزینه خوبی بود ولی باز خیلی سخته!!!
      اومدو و دوستتم زامبی بود😂

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.