تکلیف کاراموزیم برای کمپانی m-n
چون من رپر هستم اهنگم رپ هست 😉🎤
خب اماده اید اول یه چیزی بگم کمپانی ما خیلی خوبه اصلا خوصلمون سر نمیره پیشنهاد میکنم برین اونجا کاراموز شید ✨✨✨
بمون باهام اگه تو بری اینجا غمه همه چیزم حتی بم بدن یه چی کمه شدم یکی دیگه من روزی که دیدمت الان فقط خاطره ی تو رفیقمه یه نگاهت توی نگام برام بسه مث آرام بخش بود برام دستت میشدم کسی که انگار تازه اومده دنیا وقتی میشد این روح لعنتی خسته شبا بیدارم صدایی که لالایی تو گوش… بوده نیستو یه عکسه که نگام تو روش ولی ساکته با یه لبخند شیک منو سیگار ، پس زمینه اشم موزیک لعنتی برگرد من بی تو چی دارم ؟ از خودم از همه ی آدما بیزارم تصویرت هی داره بام میشه فیس تو فیس هر لحظه چشامو رو هم میذارم…. میشم داغون میدم تاوون – دنبال دلی که پیشم جا موند … هر کاری که بشه می کنم تا اون … دوباره بیاد بباره روم مثل بارون … …. فکر اینکه الان داری با کی کجا … چکار میکنی میکشه منو کاشکی خدا… دوباره میبرد منو به همون روز قبل… همون روز لعنتی که تو شدی جدا…
بپا درگیرو اسیر من نشی… پرت نگیره بهم پر پر نشی حالاها مونده برسی تو به ماها دادا بپا پس با ما درگیر کل کل نشی… بپا زیر سنگینیمون خم نشی… بپا اسیر یه سری بی رحم نشی…. بپا خودت با بساطت جم نشید… نوشتم یه چی همین طوری دور هم باشیم .. آ
ببخشید اگه باید انگلیسی مینوشتم اخه این اهنگه رو خودم خیلی وقته نوشتم برای همین انگلیسی ننوشتم
تکلیف انجام شد قربان امیدوارم خوشتون بیاد اگه اشکالی نداره میتونم بهتون بگم سونبه یا هیونگ 😆🙂 خب زیاد حرف نمیزنم بای بای 🙂👋👋👋
عکس ایدلیت آیو باشه؟!
عزیزم کجایی؟
افرین خیلی عالی بود تو الان دبیو کردی😍😘
اره لیا یا سونبه هم بگی اشکال نداره😘😍
میسی 😍😍
😍😘
سونبه جان چرا جواب نمیدی ؟؟؟
عزیزم
کمپانی رو جمع کردم