بیان یکم با هم درد و دل کنیم به خدا افسرده شدم💔💔💔 اما من واقعا نمیدونم موضوع تست رو چی بزنم مجبور شدم همینجوری بزنم تست اطلاعات عمومی.
28 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
میدونی اره خانواده ها بعضی وقتا خیلی سخت گیری می کنن ولی اونا خانواده ما هستن هر کاری برامون میکنن و خیلی به نظرم ناحقیه که سرزنششون کنیم به هر حال اونا هم بخاطر اینکه ما ناراحت نشیم جلوی ما غصه نمی خورن و واقعا متنفرم از کسایی که میگن خانواده من فلان گروه و فلان سلبریتیه اصلا می خواد ماله هر کشوری باشه خانواده تو خانواده ای که تو رو به این سن تو رو به چنگ و دندون گرفته و تو اینجوری میگی واقعا که ولی تو رو درک میکنم گاهی اوقات خانواده ها بدون اینکه بدونن اسیب میزنن
۳ سال از این پست میگذره اما خانواده هامون هنوز همونن💔🙂
خندیدن های بیهوده
سلام دقیقا:(
همه اینجورین منکل روز خودمو توی اتاق زندانی میکنم و اگه کاری باهام داشته باشند خودمو ب دیوونگی میزنم
سلام
با این هم غم باز هم سعی کن شاد باشی;-)
هی نه اینکار رو نکن اونا هنوز دوست دارن
آره واقعا درک میکنه من بخاطر خانوادم افسرده شدم و اونا حتا نمیدونن من خوشحالم یا ناراحت فکر میکنن چون که از لحاظ پول تمام نیاز هارو برطرف کردن از لحاظ احساسی مشکلی ندارم💔💔
آخی پس تو هم مثل منی ولی با تمام درد ها باز هم وقت هایی که دیگه چاره ای جز گریه و گوشه گیری نداری به چیز های خوب فکر و بخند به غم هایی که هرگز تموم نمیشن
اینجوری فکر نکن اونا دوست دارن و بهت باور دارن
ج چ نه نچشیدم چون خانواده من بی تی اس
همه چیز من بنگتن
دنیای من بنگتن
زندگی من بنگتن
قلب من بنگتن
کل وجودم بنگتن
اوووووو حالا بنگتن بنگتنه
پارتی پارتی یههههههههه
ببخشید یهو فازم قاتی شد😐💔
یعنی هیچ احساسی به خانواده واقعیت نداری
رح.....چشیدم....زیاد......ن........خیلی.......زیاد🚶🏻♀️💔
فقد.....اسلاید.. ...۱......احساسم......رو......کامل.....بیان....کرد🙂🤌🖤
آخی ولی باز هم سعی کن بخندی
💔😂
چالش:تو هم این ها رو چشیدی؟ 💔 💔 💔 💔 راستش رو بگو.
جچ : راستش نه
حقیقته🙁😔😭😭😭😭
آخی پس تو هم مثل منی ولی با تمام درد ها باز هم وقت هایی که دیگه چاره ای جز گریه و گوشه گیری نداری به چیز های خوب فکر و بخند به غم هایی که هیچ وقت تمام نمیشن
منم مثل تو عاجی میشی؟؟؟
عالی بود خیلی عالی