5 سال پیش 28 اسلاید 790 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی اطلاعات عمومی

نظرات بازدیدکنندگان (57)
  • imageANDIA
    آنلاین

    میدونی اره خانواده ها بعضی وقتا خیلی سخت گیری می کنن ولی اونا خانواده ما هستن هر کاری برامون میکنن و خیلی به نظرم ناحقیه که سرزنششون کنیم به هر حال اونا هم بخاطر اینکه ما ناراحت نشیم جلوی ما غصه نمی خورن و واقعا متنفرم از کسایی که میگن خانواده من فلان گروه و فلان سلبریتیه اصلا می خواد ماله هر کشوری باشه خانواده تو خانواده ای که تو رو به این سن تو رو به چنگ و دندون گرفته و تو اینجوری میگی واقعا که ولی تو رو درک میکنم گاهی اوقات خانواده ها بدون اینکه بدونن اسیب میزنن

  • ۳ سال از این پست میگذره اما خانواده هامون هنوز همونن💔🙂

  • خندیدن های بیهوده

  • همه اینجورین من‌کل روز خودمو توی اتاق زندانی میکنم و اگه کاری باهام داشته باشند خودمو ب دیوونگی میزنم

    • سلام
      با این هم غم باز هم سعی کن شاد باشی;-)

    • imageANDIA
      آنلاین

      هی نه اینکار رو نکن اونا هنوز دوست دارن

  • آره واقعا درک میکنه من بخاطر خانوادم افسرده شدم و اونا حتا نمیدونن من خوشحالم یا ناراحت فکر میکنن چون که از لحاظ پول تمام نیاز هارو برطرف کردن از لحاظ احساسی مشکلی ندارم💔💔

    • آخی پس تو هم مثل منی ولی با تمام درد ها باز هم وقت هایی که دیگه چاره ای جز گریه و گوشه گیری نداری به چیز های خوب فکر و بخند به غم هایی که هرگز تموم نمیشن

    • imageANDIA
      آنلاین

      اینجوری فکر نکن اونا دوست دارن و بهت باور دارن

  • ج چ نه نچشیدم چون خانواده من بی تی اس
    همه چیز من بنگتن
    دنیای من بنگتن
    زندگی من بنگتن
    قلب من بنگتن
    کل وجودم بنگتن
    اوووووو حالا بنگتن بنگتنه
    پارتی پارتی یههههههههه
    ببخشید یهو فازم قاتی شد😐💔

    • imageANDIA
      آنلاین

      یعنی هیچ احساسی به خانواده واقعیت نداری

  • رح.....چشیدم....زیاد......ن........خیلی.......زیاد🚶🏻‍♀️💔
    فقد.‌‌‌‌‌....اسلاید.. ‌...۱......احساسم......رو......کامل.‌‌‌‌‌....بیان....کرد🙂🤌🖤

  • چالش:تو هم این ها رو چشیدی؟ 💔 💔 💔 💔 راستش رو بگو.
    ج‌چ : راستش نه

  • حقیقته🙁😔😭😭😭😭

    • آخی پس تو هم مثل منی ولی با تمام درد ها باز هم وقت هایی که دیگه چاره ای جز گریه و گوشه گیری نداری به چیز های خوب فکر و بخند به غم هایی که هیچ وقت تمام نمیشن

    • منم مثل تو عاجی میشی؟؟؟

  • عالی بود خیلی عالی

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.