5 سال پیش 10 اسلاید 1,620 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سرگرمی

نظرات بازدیدکنندگان (105)
  • عنصر تو باد هست☁🍃
    ادم مهربونیـ هستی🌙 خیلیـ خوش اخلاقیـ کلنـ تو بهترینیـ🐾⭐
    فکر کنم تو توی خرداد یا مهر یا بهمنـ به دنیا اومدی ؟ 🍫
    اگه درست گفتمـ تویـ نظراتـ بگو که درستـ گفتیـ ^ـ^
    نه من اردیبهشتی هستم اما ممنون برای ویژگی هایی که برام گفتی اما مطمئن نیستم که عنصر من باد باشه نمی دونم ؟ولی ممنون

  • هرجا میرم میزنه باد

  • عنصر تو باد هست☁🍃
    ادم مهربونیـ هستی🌙 خیلیـ خوش اخلاقیـ 🌈کلنـ تو بهترینیـ🐾⭐
    فکر کنم تو توی خرداد یا مهر یا بهمنـ به دنیا اومدی ؟ 🍫
    اگه درست گفتمـ تویـ نظراتـ بگو که درستـ گفتیـ ^ـ
    همه ی خصوصیات را درست گفتی اما من متولد فروردینم

  • عنصر آبـ ^^🌊
    آدم خجالتیـ ⛄❄مهربون 🌊و خیلییی جذابی هستیــ🐾🌏
    فکر کنم تو توی تیر یا ابان یا اسفند به دنیا اومدیـ ؟✅
    اگه درست گفتمـ تویـ نظراتـ بگو که درستـ گفتیـ ^ـ^✅
    راست میگه تیرم/:

  • بهمن🙂
    عالیییییییی
    عنصر ماهمم هواست😁

  • عنصر تو باد هست☁🍃
    ادم مهربونیـ هستی🌙 خیلیـ خوش اخلاقیـ 🌈کلنـ تو بهترینیـ🐾⭐
    فکر کنم تو توی خرداد یا مهر یا بهمنـ به دنیا اومدی ؟ 🍫
    اگه درست گفتمـ تویـ نظراتـ بگو که درستـ گفتیـ ^ـ^
    نه من دی ماهیم

  • خاک کسی که او نو گرگان میگیرن

  • نتیجه تست

    عنصر تو باد هست☁🍃
    ادم مهربونیـ هستی🌙 خیلیـ خوش اخلاقیـ 🌈کلنـ تو بهترینیـ🐾⭐
    فکر کنم تو توی خرداد یا مهر یا بهمنـ به دنیا اومدی ؟ 🍫
    اگه درست گفتمـ تویـ نظراتـ بگو که درستـ گفتیـ ^ـ^

    نه خیر عشقم من آبانی ام
    و این که من آب افزارم نه باد افزار
    چشم های باد افزار ها نقره ایه چشم های من آبیه😏

  • عنصر آبـ ^^🌊
    آدم خجالتیـ ⛄❄مهربون 🌊و خیلییی جذابی هستیــ🐾🌏
    فکر کنم تو توی تیر یا ابان یا اسفند به دنیا اومدیـ ؟✅
    اگه درست گفتمـ تویـ نظراتـ بگو که درستـ گفتیـ ^ـ^✅

    جالب بود لاولی آره درست گفتی من تیریم *-*

  • عنصر تو باد هست☁🍃
    ادم مهربونیـ هستی🌙 خیلیـ خوش اخلاقیـ 🌈کلنـ تو بهترینیـ🐾⭐
    فکر کنم تو توی خرداد یا مهر یا بهمنـ به دنیا اومدی ؟ 🍫
    اگه درست گفتمـ تویـ نظراتـ بگو که درستـ گفتیـ ^ـ^
    من فروردینی هستم اما همه میگن که خیلی مهربانم و خیلی خوش اخلاقه تست خیلی خوب بود

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.