6 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
فهمیدم😐🍜
منم آرمی و اوتاکوام😐🍉
آره
کتی الان میگم دکو بهترررررررر از شوتو هستتتتتت
چرت و پرت نگو من میدونم انیتا نمیدونه همنطور مامانت
چیمیگی تووووووووووووووووووو
بی ادب سر منو شیره میمالی یه بنده ؟ خخخخ
اللللللللللللللللللللل
تو چشت
مامانم میدونه
خیلی پ.ر.و و بی ش.ع.و.ر میشی تو تستچی ها !!!!!!!!
نمیخواد حالا خودتو خوب جلوه بدی عکس دکو رو بزاری پروف
چیشد تو که میگفتی دکو ضعیفه تو که میگفتی دکو گریه رو عه چی شد ؟؟؟ حالا خوب شدی ؟ تو که میگفتی اتفاقا منو دوستم داشتیم راجب ضعبف بودن دکو حرف میدیم چی شد ؟
توکه میگفتی ایششششششش دکو رو نیگا پس اینا الان حساب نمیشن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ارمی و اوتاکویی نیستم ولی میفهمم😞
هیییییییییییییییی
منم اوتاکو ام...
حرفتو قبول دارم... شاید مادر پدر بودن سخت باشه ولی خیلی اعصاب خرد کنن... منم ترجیح میدم ساعت های طولانی به صفحه نگاه کنم و انیمه ببینم ☁️✨
منم
♥️♥️♥️♥️
حتی اگه چشام کور بشه میشینم و انیمه میبینم
انیمههههههه ♥️♥️♥️
ارمیم
منم دوست دارم تو همین سنی هستم بمونم نمیخوام بزرگ بشم
پس همه قبولم دارن؟