♡♡♡•Hi•♡♡♡
سلاااااااام🌸💜تو این تست میخوام خودمو معرفی کنم😋خب اسم من شهرزاد هست و 12 سالمه یعنی وقتی بریم سال 1401 من 12 سالم میشه متولد 1389/8/11 هستم و 11 آبان به دنیا اومدم💜
من شیراز زندگی میکنم و یه برادر دارم ولی خواهر ندارم🔮برادرم 6 سال ازم بزرگتره و من عضو یه خانواده ی 4 نفره هستم💜من بچه ی اخرم💜همه چیز دارم و دیگه به چیزی نیاز ندارم به جز رفتم به کنسرت بی تی اس و بلک پینک🥺🖇
من یه خرگوش دارم که هنوز خرگوشم یک سالش نشده و 6 ماهشه خیلی هم نازه💜من دوست دارم گربه داشته باشم ولی خانوادم فکر میکنن نمیتونم از گربه مراقبت کنم به همین دلیل میگن وقتی بزرگ شدی میزاریم گربه داشته باشی💜
بخاطر همینه که خرگوش دارم💜رنگ خرگوشم سفید و قهوه ای هست ولی بیشتر سفید💜من یه بلینکی و آرمی هستم💜رنگ چشمام قهوه ای سوخته و رنگ موهام مشکی و خرمایی هست دورنگه و من نتونستم بفهمم موهام دقیقا چه رنگیه🤦🏻♀️💜
من توی شیراز زندگی میکنم💜من به انگلیسی و کره ای میتونم صحبت کنم و برای این کار به کلاس رفتم💜نقاشیم عالیه و تاحالا به کلاس نقاشی نرفتم و بخاطر اینکه به بابام رفتم نقاشیم خوبه💜
توی درس ها ریاضیم از همه بهتره و بخاطر این ریاضیم خوبه چون به خانواده ی مامانم رفتم💜من به نظر همه اصلا شبیه ایرانیا نیستم و شبیه کره ای هام خودم نمیدونم چیم شبیه کره ای هاست که بهم میگن💜
خب امیدوارم چیز های لازم رو گفته باشم💜اگه دوست داشتی لایک کن فالو کن و کامنت بزار تا منو شاد کنی💜بابای💜🌈
خوشبختم من 1 سال از تو کوچیک تر هستم
من تو سال 1388 بدنیا اومدم یعنی ازت بزرگترم😐😐چرا من از همه بزرگترم😁😁دقیقا مامان منم میگه گربه وقتی بزرگ شدی بخر🥺🥺منم زبان انگلیسی و کره ایم عالیه😁😁💖💖عاشق بی تی اس و بلک پینکم💖💖😁😁🥺🥺منم نقاشیم عالیههه💖😐کلاسم نرفتم😐😐🤍و اینکه منم عضو یه خانواده 4 نفریم ولی من بزرگتر از آجیم هستم😐😐یعنی اول بابا و مامان بعد من بعد آجیم🥺🥺💖💖💙💙عالی بود کیوتیییییی💖💙💜❤
چقد زندگیامون مثل همه یکم فقط فرق داره💜😐
اوهوم
وای گربه خیای خوبه😢من 5 تا گربه داشتم 3 تاشون مردن الان یه دونه دیگه. هم اوردم😹
اره خیلی خوبه🖇💗
اخیییی🙂💔