5 سال پیش 7 اسلاید 246 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سرگرمی

نظرات بازدیدکنندگان (22)
  • 🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

  • هستیننن؟
    تروخدااا بیاینن میخوامم باتوننن حرف بزننمم🥺

  • دلم‌براتون‌تنگ‌شده‌:']....🚶🏻‍♀️💕

  • البته اگه ۳ نفرتون انلاین باشین چون فکر می کنم بقیه فعالیت نداشته باشن .
    اسم سه نفری که می خوام :یونا - لونا و کاربر 린다

  • سلام کیوت .
    اگه دوست دارین دوباره گروهتون دبیو کنه می تونین به کمپانی ما سر بزنین و فقط فرم کاراموزی رو پر کنین و همونجا دبیو کنین .
    دوست دارین ؟
    اسم کمپانی S_N هست البته من هم سولولیستش هستم و هم رییس دومش .
    دوست دارین دوباره دبیو کنین کیوتا ؟

  • دلمم میخوادد باهاتتونن ححرفف بزنممم کجایییننننن

  • خدایاااااا
    چرا عکس جنی و لیسا و گذاشتین به اسم خودتون ؟؟؟
    واقعا چرا عکس دو تا از بزرگترین خواننده های زن کیپاپ و گذاشتین و میگین که اونا شمایین ؟؟؟
    من که آرمی ام ولی دلم نمی خواد حق بلینک ها ضایعه بشه

    • منم بلینکم ولی احمقققققققققق مده توی تستچی آیدل شی😐اونام این رو جای چهره الکیشون گذاشتن😐خدایا یکم عقل بدی بد نیست😂

    • 😂😂😂

    • مث تو ول نیستم تو تستچی کار و زندگی دارم
      به جای اینکه تو تستچی ول بگردی بری یه کم درس بخونی یه ذره ادب یاد می گیری

    • راستی من دنبال دعوا نیستم داشتم با ادمین حرف می زدم

  • خیلی دلم برای گروهمون تنگ شده ‌... ‌:) 💔

  • نوووو آیم کندیییی

  • دلم واسه گروهمون تنگ شده ناراحتم دیگه نمیتونیم باهم گروه باشیم🥺🥲💔

    • یح دقیقا🥺💕
      عام راستی مح لونام

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.