5 سال پیش 6 اسلاید 139 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی طرفداری

نظرات بازدیدکنندگان (33)
  • یس دعیقا سلیقه ات عین منح🌚🍃

  • این لباسا چین دیگی خیلی زشته

    • تو خوب😶
      هرکی سلیقه ای دارد

    • خب سلیقه تو خیلی زشته فهمیدی من سلیقم بهتره فهمیدی🌞

    • میشه ز.ر نزنی

    • سلیقه منم از تو خیلی بهتره

    • هی میخوام چی نگم

    • دلم می خواد زر بزنم به تو چه بی سلیقه

    • ها جون دلت زشت بی سلیقه

    • چه تست هات چرت و پرتن خیلی زشتم اه حالم بهم خورد

    • میدونی چیه تو دیوانه ای
      روانی هستی

    • فکر نکن ازت متنفرم
      چون تنفر یک حسه تو لیاقت هیچ هستی و نداری!

    • تو حتی لیاقت لقب گاو هم نداری
      گاو از تو بهتره

    • تو هیچی نیستی

    • خودت هچی پستی سگ و گاو نر

    • خودت روانی هستی سگ گاو خر تو لیاقت نداری و دیوانهی روانی هستی سگ

    • من خیلی لیاقت دارم عزیزم حالا میرم یک تست در موردت با این بی سلیقه گیت در ست میکنم زورت بیاد تا ابروت بره

    • تو لیاقت گاو و سگ نداری

    • هیی تو حتی لیاقت فکر کردن منو نداری

    • واقعا دارم با آدم عوضی که تو باشی سرو کله میزنم

    • چه اسم زشتی هم داری
      یسنا😅

    • تو هم اسم زشتی دار ملی خل چه اسم زشتی

    • تازه من اسم توی یک کتاب قدیمی پیدا شده ملی خل معنی ش چیه

    • آها جون دلت

    • خیلی هم دارم

    • گم شو عوضی کسافت ملیذخلدعوضی سگ

    • این اسم خودم نیــــــستـــ. اسم خودم یک چیز دـــگه هست

    • تو دیگه هر زریــــ بزنیــــ برای من احمـیــیتـیــــ نداره
      چون به من نمیخوره با همچین آدم خلی که نمیدونه حتیـــ ملیـــ خلیـــ اسم نیست حرف بزنم
      چون من خیلیـــ از تو بهترم

  • اصلا خوشمنیومد

    • من دوس ندارم یک لباس مثله دامن و پیراهن بپوشم
      یا یک خرگوش خوشمل بردارم
      من دوس دارم دارک باشم
      و اون کفش های که دو متر پاشنه داره رو دوس ندارم بپوشم
      من دوس دارم خودم باشم و من نمیخوام برای اینکه به نظر بقیه بیام هرچی بپوشم و هرچی انجام بدم

    • از این حرفت خوشم اومد🖤
      ولی گفتم نظر خودمو هم بگم😊

  • واو فک کنم باید بیای پیش خودم بشیدی لاف⭐

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.