5 سال پیش 7 اسلاید 556 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سرگرمی

نظرات بازدیدکنندگان (42)
  • همه جا ولی بغل دوست نه چون دوستی ندارم و نمیخوام داشته باشم

  • هزاران دفه روی تحتم گریه کردم بارها زیر بارون اشک ریختم

  • من جلو آینه(فازمونمد)وتخت و کلاس (البته تو کلاس بغض کردم)
    یه جورایی رو تخت بودم داشتم گریه میکردم خیلی قبل پیش بعدش رفتم جلو آینه خندیدم گفتم وا منکه می تونم بخندم(هرکی فازمو فهمید بهم بگه ممنانم)

  • زیر بارون😪

  • من صر تخت فق(:
    کلا همه تو بغل مح عررررر میزدن ولی من تو بغل کصی حتی مامانم گریه نکردم کلا موقع گریه خیلی تنهاااام و از وقتی یادمه کصی نبود بغلم کنه بخاطر همین خدم خدمو بغل میکنم :)

    • من ن کسی بود که بیاد بغلم ن خودم برم بغل کسی تنها کسی که من باهاش راحت بودم بالشم بود همیشه منو بغل میکرد😐😂😶

    • هععععی مح همیشه موگم قدر بالشتامونو بدونیم چون اشکامونو اونا پاک کردن

  • همه جا تو مدرسه دو یت سه بار

  • فقط رو تخت😐😂

    • خیلی بده وقتی خوابی گریه میکنی اشکات میرن تو گوشت😐😂

  • زیر دوش 🙂
    جلوی آیینه 🌌🙂
    روی تخت 🛌🙂

    عالییییییییییییییییییییی 🖤

  • بغل دوستم نچ برعکس وقتی بهم میرسیم ف.وش میدیم به همدیگه :)

  • همش به جز بقل دوستم 😐اگرم شده باشه من یادم نیست😂

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.