اگه بد بود ببخشیدددد... تستچی لطفااااااااااا منتشر کننن
سلام ! تو این تست میخوایم بگیم که ایدل ها هم حق دارن که .... حق دارن که ناراحت باشن ، افسرده بشن ، یه روز حالشون خوب نباشه ، یکم دلشون بگیره ، گریه کنن ... آیدل ها ربات نیستن که همیشه شاد و یه حالته باشن اونا هم آدم هستن احساسات دارن درک کنید تا یه آیدل ناراحته یا از ناراحتی هاش میگه هیت ندید و حالشو بدتر نکنید باور کنید اون بیچاره ها هم احساس دارن ربات که نیستن بهشون حق بدین یکم
آیدل ها هم حق زندگی شخصی دارن..حق دارن با کسی بحثشون بشه ، با کسی دوست شن یا هر چیز دیگه ای.ایدل ها زندگی شخصی دارن دلیلی نداره همه ی زندگی شخصیشون رو فن ها بدونن و بعضی هیترا میان از این موضوع هیت میدن.وقتی یکی از زندگیش نگه هیت میدن بگه هم میدن خب چیکار کنه؟؟؟؟اهههه
آیدل ها هم حق دارن شاد باشن اینکه شاد هستن دلیل بر این نیست که سختی نکشیدن و زندگیشون پر از آسانی بوده ، همه ی ایدل ها سختی زیادی کشیدن تا به این مکان رسیدن و حالا حق دارن تا شاد باشن و ازش لذت ببرن.
هیچکس همه چیز تموم نیست همه یه ایرادی دارن حالا یا کوچیکه اون ایراد یا زیاد ...دلیل نداره به خاطرش همینجوررررر هیت بدید. اهههه ببین هیتر بس کنن
#نژاد پرست نباشیم همه ی ما چه قد بلند چه قد کوتاه چه چاق چه لاغر چه سفید پوست چه سیاه پوست انسانیم !!! کسی که سیاه پوست /سفید پوست یا قد کوتاه/قد بلند هست ایرادی نداره ایراد از تویی هست که بخاطرش مسخرش میکنی..بله مشکل از تو هست .همه ی ما انسانیم #نژادپرست_نباشیم به آیدل ها برا قدشون یا وزنشون یا رنگ پوستشون یا چیزای دیگه که مربوطه به ظاهره هیت ندید .#هیت ممنوع .
#اسلاید اضافه
#اسلاید اضافه
خییلیییی قشنگ بوددد
مرررسی فداتت شمممم ❤️❤️❤️