پارت3
ماست موسیر شده برای من سعی کردم خونسردیم رو حفظ کنم چون هیچی هیچ دلیلی ندارم نزنم تیکه پاره اش کنم فقط شانس آورد آدرین اینجاست کلویی:ببینم تو با این گ د ا چیکار داشتی آدرین جججونم ادرین کلویی😑 دیروز شش ساعت باهات حرف زدم داشتم شیپور میزدم
(حالا چرا شیپور🤣) کلویی:وای باشه حالا این کل فت ها که احترام نمیخوان اصن چه میدوند احترام چی هست اصن حوصله ی بحث بچه گونه نداشتم از پیش آدرین رفتم یعنی میخواست چی بگه مهم نیس بازم طراحی یه کت دیگه کم کم دارم فکر میکنم واسه اینکه طراحی کت یه برند بزنم:-\
تو افکارم غرق بودم که یهو ععهههه تیکی کجاست تیکی تیکی تتیییککیی از پنجره رد شد اومد تیکی :چچیهه چرا داد میزنی من :کجا بودی تیکی : دیدم تو فکری داشتم دور میزدم
من: دقیقا کجا دور میزدی تیکی: داشتم تو موزه لوور میگشتم و کفشدوزک های قدیمی رو با تو مقایسه میکردم من:اره میدونم اونا چقدر بهترین از من منی که حتی نمیتونم یه کلمه بگم تیکی :نه مرینت تو از اونا خیلی قوی تر هستی اونا که حاکماث نداشتن ببینن چه حسی داره
من: یعنی هیچ کدوم ............................
در پارت بعد منتظر باششن راستی شرط پارت بعد 7 تا کامنت ۱۵ پارت انجام تست حتما تست رو تا نتیجه بورو که انجام دادنت ثبت بشه ۴لایک خودم هم لایک میکنم خب:-\
عالیییی🙏😁