5 سال پیش 6 اسلاید 346 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی اطلاعات عمومی

نظرات بازدیدکنندگان (14)
  • المانی آسونه.من خودم دارم یاد میگیرم.فقط زبان پر نکته ایه.

    • یکم سخته. ولی موافقم زبان پرنکته ایه

    • ارتیکل هاش هم خیلی سخته

    • آره موافقم.خیلی زبان دقیقیه.وقتی به آلمانی نگاه میکنی مثل این میمونه که داری به یه جدول منظم و قانونمند نگاه میکنی.ولی به نظرم با تلاش میشه هر زبونی رو یاد گرفت.🙂😉

  • فکر کنم فرانسوی هم باشه ن؟راصتی تستات عاولین

    • ممنونم

    • فرانسوی آسونه

  • زبان کره ایم سخته من با معلم حرفه ای چندساله دارم یاد میگیرم و خب اینم نیست که بگیم من بلد نیستم نه،کلا سخته🤦🏻‍♀️من چینی و فارسی و کره ای بلدم عرررر😂🤝🏻

    • به نظرم آسونه من تو 6 ماه کامل یادگرفتم

    • واقعا؟اما بهم گفته بودن سه سال طول میکشه که من خودم تو این مدت تمومش کردم،نمیدونم😂🤝🏻

    • آره کره ای همچین آسون نیست منکه شروع کردم فهمیدم

    • منم اسمم ایلینه فقط اینکه آیلین ب انگلیسی میشه
      Eylin

  • روسی یا ژاپنی چی؟

    • نه اونا آسونن مخصوصا ژاپنی، یک ساله این زبان هایی که گفتین رو میشه یاد گرفت

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.