خودتو بسنجو یاد بگیر 😂
یه چند تا تجربه از زبان بگم اصن یه سوال بپرسم 😊 زبان مطالعه میکنی روزی چن ساعت ؟
اصن از اینگیلیسی خوشت میاد؟😀
اولین مورد اینه که از زبان خوشت بیاد حالا یه تجربه بگم تو زبان مهم اینه بتونی صحبت کنی و اگه استعداد داشته باشی موفق میشی اگه هم نداشته باشی با تلاش میتونی خوب یاد بگیری زیادیم به استعداد ربطی نداره
که کلمه اسون میپرسم😜 خیار به اینگیلیسی میشه 🙃🤣 چی ...............
Personیعنی چی ؟...؟.
خب .............مورد بعدی در یادگیری زبان کلمست حتا بعضی وقتا کلمه ها هم از یاد آدم میرن کلمه هارو با جمله و اصویر اون کلمه یاد بگیرید
کارتونای خارجی ببینید این خیلیییییییئییییییییییییییییئئئئئ بهتون کمک میکنه
یع سواللللل دیگه 😜😝 دو فکر بهتر از یک فکر است به اینگیلیسی چی میشه
edm ها هم خوبه برای اینگیلیسی میتونی به کار ببری 💙
بگم رایتینگ یعنی نوشتن هم تو زبان اسونه اصن نگران نباشید و اینم مرحله آخر 😂😂
به مرور زمان باید توش تجربه کسب کنی
از ۲۰بهم امتیاز چند میدید
کدوم کلمرو دوست داری !😇
بهتون انیمیشن آتلانتیس رو معرفی میکنم به اینگیلیسی ببینید یا اگه براتون سخته با زیرنویس ببینید 🌲🌲🌲🌲
فالو کنید فالوتون میکنم . ♥️♥️♥️♥️ و لطفا بهم انیمیشن معرفی کنیدو کامنت بزارید 😀
2 ساله دارم میرم کلاس زبان بعد بعضی از کلمه ها هنوز یاد نگرفتیم من جلوتر یاد گرفتم |:
فالویی بفالو پیلیز🍭
فالویی♥️✊
عالیه😍 من انگیلیسی بلدم 😀
حالا کره ای و فرانسوی رو شروع کردم تو تست هام کره ای یاد میدم اگه دوست داری کره ای یاد بگیری یه سر بزن به تست هام
👌👌
💜💜
خودم میرم کلاس زبان انگلیسی چهارترمه کره هم هنوز نمیرم ثبت نام کردما ولی گفتن چونکه نمیدونم چیه چیه فلانه از تابستان شروع میشه
اوکی
این تستا جهت سرگرمیه 😀
✊
انگلیسی:|
شایدم اینجوری خودت نوشتی.
من به انگلیس علاقه ندارم ولی بلدم دارم کره ای یاد میگیرم