کدومشون(:
6 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
کدومشون(:
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
همشون ی طرف تو در خانم را بزن ی طرف ( راستی بعضی ها میگن تو در قلبم رو بزنع اسمش اما تو خود سریال ب تو در خانم را بزن اشارع شدع نمد دیگع )
جزر و مد هم قشنگ بود
غنچه های زخمی با این ک قسمتاش زیاد بود اما حرف نداشتت
هر سه تا
اپارتمان بی گناهان با سیب ممنوعه:)
فقط ستا شمالی عشق سیاه و سفید غنچه های زخمی...قربون این فیلم آخریا برم که گذاشتمشون آخرر😌😎🤤 منظورم از آخر سیب ممنوعه و چوکرواااااااا
فقط چکوروا و قیام عثمان و قیام ارطغرل
ضربان قلب هم قشنگه
ستاره شمالی و سیب ممنوعه
عشق مشروطیا همون تو در قلبم را بزن، دختران آفتاب
من همشو دیدم و خیلی دوست دارم اما سیب ممنونه کی تموم میشه تازه فصل دو اش اومده چکوروا رو هم میبینم ولی عالی بود 💗
میسی اجو💞💞
تو فصل دو سیب ممنوعه ای😐😶🤔😕😲😱😱الان ما داریم فصل ششم شو میبینم دارن آماده میکنن بریم فصل هفتمممم خداااا
میگم تاریخ رو نگاه کنی بد نیستا 😐😂
این پیام برا چهار ماه پیشه 🤝😂♥️
ج چ : ستاره شمالی سیب ممنوعه و دختران آفتاب
فالویی بفالو 💕
چالش:ستاره شمالی، سیب ممنوعه