5 سال پیش 8 اسلاید 568 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی طرفداری

نظرات بازدیدکنندگان (51)
  • من به یونتان همیشه حسودی میکنم خیلی خر شانسه
    سگ هم نشدیم😐

  • یه سگ بیشتر از ما شانس داره😁

  • عاجو خبی؟☁🍓
    کجایی؟:)😿💔

  • عاجییییی بگو که نرفتی...
    بگو که برگشتی:)😭💔
    تروخدااااا بگو هستی:)💔😿

    • عصدم🙂💔

    • عررررر خیلی خوشحالمممم:)🥺💕
      میصی ک برگشتی:)🍓😻

  • عاجیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی چرا اسمت اینجوریهههههه؟! 🥺💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔

    • آجی یکی از آجی هام میخواد بره💔🥀

    • الهیییییییی عزیزمممممممممممم 🥺💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔
      امیدوارم نره🥺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

  • عالی بود💖💖

  • اجی میشی؟کلارا ۱۷ ساله هستم با چند تا اکانت دیگه که باهاشون فالوت میکنم☺

  • ععععععررررررررر
    بطری آب مغازه هم نشدیم که البته اگر هم می‌شدیم از این شانس خوبی که داریم نمیخرننمون

  • جییین‌مجسمه‌وااای‌اووون‌شت‌شت‌شت:/😐

  • لباس نشديم:))))))))))))))))))))))) يني اگه لباس ميشدم..حتا اگه همشون 1 دقيقه منو ميپوشيدن برام بس بود

    • عررررررررررر آرههه😐💔لباسم ازما خوشانس تره😐💔اینجا دیگه جای ما ها نیس😐✋🏻

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.