6 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
گریه نکنید منم گریم میگیره ها😿💔
یاعععع الان دیونم میکنین-_-
میشناسمتون :|
دلیل گریه آیو:دعوای بین اعضا و هیون: آیو درحال دعوا گریه ش گرفت
دلیل گریه جینا : گفتن حرفایی بدی مثل لیدر خوب نبودن!
دلیل گریه جییونگ:نمیشه گفت گریه!اشک شوق عه💕
حالا شمام هی هیون و بکشین وسط😹💔
بغیر از هیون بهانه ی دیگه ای ندارین؟😹
بابا ی دلیل قانع کننده بیارین😹💔
میدونم ی قطره اشکم نریختین همش شایعه هست😹
گریه ی واقعی هیون میکنه نه شماهایی که لیاقتش و نداشتین💔
اره ! از همه بپرس
اگه گریه کردن من شایعه ست!
از هه سو،سونی،اریل،جیسو،هانی
میتونی بپرسی!
که واقعا گریه کردم یا نع:)
-جینا
🐾S🐾 خو تو ک ماجرا رو نمیدونی حرف نزن چیزی میشه😐؟
گلیه نتونید منم گلیه ام میگیره هاااا😢
سویج ها حق گریه کردن ندارن!
این به دستوره:)
-جینا
چشم گرلویجم حق گریه کردن نداره اینم یه دستوره ❤
سویج