5 سال پیش 6 اسلاید 320 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سرگرمی

نظرات بازدیدکنندگان (23)
  • خیلی خوب بود کامنت باچش بشته

  • من هر شب خواب بی تی اس و اکسو و بلک پینک میبینم یعنی اونا هم به من فکر میکنن🤐

  • من تایپ نمیتونم انجام بدم ولی تو کاغذ میتونم😂

  • لایکیدم
    ساچ عه واو! با چشم بسته نوشتم

  • "اسم دوست حسگ جکبخ دی ره دنیا بگ"


    اون جمله ی بالا رو با چشمانی بسته نوشتم😐👆🏻
    میخواستم بنویسم "اسم دوست حسن چیه در به در دنبالشم" 😐😂

  • تست عالی بود😊
    میگم...یه تعوری هست که میگه"از بین تمام آدمای رو کره زمین یه نفر حاضره بخاطرت هر کاری بکنه،اونقدر که دوست داره."
    پس .... اگه تعوری "هر وقت خواب کسی رو ببینی، طرف بهت فکر میکنه یا دلش برات تنگ شده." درست باشه.....
    ما آدمی ها که هر شب داریم خواب بی تی اس رو می‌بینیم.... بی تی اس دلش واسمون تنگ شده یا دارن به ما فک میکنن؟ و یا بی تی اس ما رو دوس میداله؟🥴🥴
    من برم غش کنم🥴🥴🥴

  • فدات بشم الهی ( اوووو با چشم بسته نوشتم شد )

  • من خواب جیمین رو دیدم درحالی که جیمین حتی نمیدونه کیم😐😑

  • سوال 4 ‌ سلام

  • واو دخترب؛

    درستش:
    واو : دختری؟

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.