5 سال پیش 6 اسلاید 745 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سایر

نظرات بازدیدکنندگان (44)
  • هعب

  • خب...
    هی دلم میخواد بهت پیام بدم ولی نمییدونم...

    • این اکانتم پریده (=

  • چرا میری؟
    چرا تنهامون میزاری؟
    نه آجی بدی نبودی
    ول نرو
    همتون دارین میرین
    اون از باران اون از نازی که پیداش نیست اینم از تو:)
    من تمام خاطرات تستچیم با شماعه با شما بود که خوشحال بودم:)🥀

    • ببخشید که اینو میگم ولی مثلا من تا ۶۰ سال دیگه اینجا باشم که چی بشه ؟
      واقعا خودمم نمیدونم چم شده ولی انگار عوض شدم . حوصله تستچی و کلا فضای مجازی ندارم

    • دلیل منطقی نبود ول هرجور خدت میدونی=/

  • تو جزو بهترین اجیامی نمیخوام از دستت بدم نرو لطفا

  • لطفا=)

  • اججببیییییییی

    • ببخشید اگه عاجی بدی برات بودم ولی واقعا دلیلی نمیبینم که بخوام بمونم

  • کجااااااااا🥺

  • اونی ستایش درکت میکنم تو میتونی بری
    ولی لطفا برای همیشه نه
    قبل از رفتنت تست آخرمُ بخون حتما
    عاشقتم‌اونی
    بهم قول بده برمیگردی(: باشه؟

  • میدونم ناراحتی و درکت میکنم...
    برو ولی هرموقع حالت خوب شد دوباره برگرد..🥺💔💕

  • وایسا عه کجا میری😐💔
    خو شاید ط منو نشناسی ول من میشناسم نرو عه
    خداحافظی چیهههه ...بمون 😐😐😐😐💔

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.