الان من اینجا چی بنویسم که جناباری بوخونی😐؟)
6 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
الان من اینجا چی بنویسم که جناباری بوخونی😐؟)
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
جنی خیلی شبیه بود
تو چجوری بلینکی هستی؟
جنی و رزی خودشون بود و اینکه کی گفته آیو بدل جیسوعه🙄🙄
حققققق🗿💔
رزی و جنی خودشون نبودن بدل رزی که خیلی خشک بود مال جیسو هم بی روح و سرد
مال لیسا که اصلأ شبیه نبود
فقط مال جنی شبیه بود ولی یه بلینک واقعی که بایسش جنی باشه مثل من جنی رو از بدل تشخیص میده
رزی و جنی هر دو عکس خودشون بود واقعا که:|
جنی و رزی خودشون بودن واقعا نمیتونی تشخیص بدی
جیسو بدلش آیو نیست
آره
شما چجور بلینکی هستید اخه؟😐😐
رزی و جنی خودشون بودن
من که بلینک نیستم اما رزی رو شک کردم
آخهههه فقط همینا بوددددد😨
حداقل اون لایکو بزن🤧
حتی یک درصد هم شبیه نیستن😶😐😑😶😐😑
موافقم🤝🏻😄