هییییی بچه ها من از این بعد فقط تست شب نقاب و باب اسفنجی می زارم😍😘
6 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
هییییی بچه ها من از این بعد فقط تست شب نقاب و باب اسفنجی می زارم😍😘
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
های کیوتی 🪐
دوست داریع تبلیغ ت کنم؟
فقط کافیع کع 400امتیاز برام بزنی تا تبلیغ ت کنم 🧋
ادمین اگه ناراحت شدی بپاک
پین؟
اولی کتلت
دومی اولت
سومی کتبوی
چهارمی پی جی مسکس
پنجمی ببرن
اولی کتبوی و اولت
دومی اولت
سومی گکو
چهارمی پی جی مسک
پنجمی ببرن
اولی:هیچ کدوم دومی:اولت سومی:گکوچیارمی:پی جی مسکس پنجمی:صبرکن صبرکن اعلان میگم(۱ساعت بعد)اعلان دیگه میگم(دوساعت بعد)فقط ۱دقیقه ی دیگه صبرکن(سه ساعت بعد)دوستم:شمارشوادامه بدیم یااین که بلاخره میگی من:نگران نباش اعلان میگم اممممم آهافهمیدم شب نقابا ببازن
پدرت را انتخاب میکنم
سلام اجی یه مهمونی شب نقابی گرفتم همه پی جی لاوریا دعوتن تو هم دعوتی این مهمونی ۳ روز هست یعنی امروز، فردا، و پس فردا حتما بیا😘
تو اون یکی اکانتت هم گفتم حتما بیای ها😍💝
نابود شدم تیکه تیکه شدم😣😣😣😣
اجی انگار من ظالم دوراهی شب نقابم😂
جواب اولی : هیچ کدوم چون به کت لت علاقه خاصی ندارم دوست دارم کوند و رونی به هم برسن و کتلو هم به خاطر این نه چون دوست دارم حربا فلورانس به هم برسن دومی لوناگرل سومی گکو چهارمی این دیگه نابودم کرد😵😵😵😵نمی دونم اما شخصیت های مورد علاقم بیشتر توی خرابکارها هستن بعدی هم همین طور نابودم کرد اینو واقعا نمی تونم جواب بدم😫😫😫😫
😪🙂🙂من چقدر ظالمم پس🙂😂
تیکه تیکه شدم😐🍁
همون کاربر کوند😙باب:😂بیرونم نتم ازاده بای
اخری نا--------بودم کرد😐💔
😂😂😂
اجی تو اون یکی اکانتم گزارش شدم 😰😭😭😭