اینو نمیزارم که بگم شوگا بی احساسه، میخوام دلیلش رو بگم برای کسایی که نمیدونن🙂💔
6 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
اینو نمیزارم که بگم شوگا بی احساسه، میخوام دلیلش رو بگم برای کسایی که نمیدونن🙂💔
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
بایسممممم😭😭😭💔💔💔
شایعه نسازید شوگا هم کار میکرده هم مدرسه میرفته شوگا روزا به مدرسه میرفته تا شب کار میکرده شب هم تمیرین رپ و اهنگشو انجام میداد
باورت میشه من سه روز برای شوگا عر زدم؟
مدرسه نرفته ؟
یعنی بی سواده 😐 ؟
بی سواد نیست تا شونزده سالگی می رفت مدرسه
نه بابا هم مدرسه میرفته هم کار میکرده
نمیدونم چجوری بدون شناخت بی تی اس درموردشون حرف میزنن😢💔
دقیقا😣💔
شوگا کوه احساساته
قربون پیشیم
کی گفته عشقم بی احساسه😭 هر کسی به جای شوگام می بود تا الان دووم نمیورد😢 خانواده منم به عقایدم احترام نمی زارن حتی نمی زارن آرمی باشم😭😭 ولی وقتی سختیایی که شوگا کشیده رو می بینم و به الانش نیگا می کنم می فهمم که نباید هیچ وقت امیدمو از دست بدم🙂
شمام هیچ امیدتونو از دست ندید هر وقت از زندگی تون خسته شدید یاد حرفای بی تی اس بیافتید😊
حق گفتی🙂
#حق👌🏼😢💔
اخ بمیرم واسش🥺😭
خدا نکنه ناراحت میشه🥺😭
عالی بود 😭
هر بار این داستان زندگیش رو جایی میبینم
گریم میگیره 😭😭😭😭😭😭😭
😭😭
گذشته دیگه تموم شده مهم زندگی الانشه👌🏼😻
بله میدونم
ولی برای من شوگا لاور قطعا شنیدنش سخته
منم شوگا لاور عررررر😭😭💔
مرسی😭