این بازی سمی رو من و نیلا که با هم همسایه ایم کردیم
6 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
این بازی سمی رو من و نیلا که با هم همسایه ایم کردیم
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
باحال بود و سمی😂
مرسیییی
جععععععر خیلی باحال بود
من و خواهرمم بعضی وقتا همه با هم قاطی میکنیم
حالا این چیزی نیست تو بازی پریروز جیمز باند رو هم قاطی کردیم
🤯🤯🤯
امروز هم علاوه بر اونا آلیس در سرزمین عجایب و سوئینی تاد هم قاطی کردیم
😐😐😐
من صحبتی ندارم
یادم رفت بگم علاوه بر اونا ارباب حلقه ها و تن تن رو هم قاطی کردیم
تن تن چیه؟
⚔sara⚔
| 1 روز پیش
تن تن چیه؟
قدیما ها یه کارتون بود خبر نگار جوان تن تن سرچ کن میاره
Nilamalfoy
| 1 ساعت پیش
وای جعرررررر نهال یادت میاد یعنی اسکارلت کشتی ناخدا هادوک رو از جیبش در اورد؟🤣
نه سالازارو گذاشت اونجا اعتراض کرد گفت این کشتی من نیست اسکارلت گفت باشه خودم میرم
| 1 ساعت پیش
داستان مصوری تن تن
چه زحمتی کشیدیم تن تن در سرزمین دزدان دریایی کارائیب