5 سال پیش 6 اسلاید 3,570 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سرگرمی

نظرات بازدیدکنندگان (63)
  • جواب نتیجه: دقیقا من تو همین وضعم😔💔
    اصلا نمیشه انتخاب کرددد
    یه روز شوگا یه روز ار ام به روز جیمین یه روز جیهوپ یه روز جونگکوک یه روز جین یه روز تهیونگ😭😂

  • تبریک میگم

  • اوکی ولی او تی سون بودن بد نیست:) همه اعضا ستاره واقعین🙂
    جیمین فرشته زندگیمح🥺شوگا کیوت ترین و قوی ترین آدم زندگیمه💜خنده های جین زندگیمه☁️خدای جذابیت وی😐🤍جونگ کوک صداش بهشتیه🧸نامجون یه الگوی کامله😂جی هوپ با انگیزه ترین آدم زندگیمه🧿📎
    مگه میشه بینشون انتخاب کرد؟

  • اره تاحالا اوتی سون بودم خیلی بده هروز یکی اصلا نمیدونی کدومو به عنوان بایس انتخاب کنی ولی الان بایسم شوگاس منم مثل تو ام قبلا فکر میکردم شوگا بی احساسه ولی وقتی بیشتر شناختمش فهمیدم چه شخصیت ارامش بخش قشنگی داره🥺💜

  • تلفظ درس اوتی سون چجوریه؟
    خیلی تلفظای متفاوتی شنیدم

  • عه
    راستش در واقع میدونم الان اگه اینو بگم چی فک میکنید
    ولی
    خب میگم
    یه خواب در مورد جین دیدم
    که ................................
    (منحرفان حاضری بزنند)
    و الان بایس رکرم جین شد
    که نمیدونم بایسم میشه یا نه
    خدا به این مغز شفا بده💔❤️😐
    تنها کسی که بایسم نبوده کوک بوده

  • دوستان عزیز من بین هفتاشون موندم . اجی میخام

    • مح اجیت میشم
      نرگس 13سالمه

    • میونگ کی ۱۳ عضو گروه PLU خوشحال میشم طرفدارمون باشی . توی گروه اسمم رزی هست

  • جیمین مال خودمههههههه به هیشکی نمیدمممممم واس خودمههههه😉😉😉😁😁😅😅

    • باشه دادیم به خودت

    • مرسییی پس مال خودم بای🥰🥰🥰

    • یه مانکن براشون می‌سازم بگیرن واسه خودشون💟💟🤌😅

  • اشکال نداره بزرگ میشی یادت میره 😂

  • دوستان عزیز جهت اطلاع بین دو راهی شوگاوجیمین موندم😂
    کدوم؟

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.