نمی نویسم چون کیفیتش خوبه
6 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
نمی نویسم چون کیفیتش خوبه
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
عالی بود راستی من منتشرش کردم فقط گمش کردم تازه پیداش کردم عالی بود
بچه ها پارت 12 رو گذاشتم تو برسیه هر کی ناظره بره برسی کنه
بچه ها پارت ۱۲ رو گذاشته بودم ۳ روز هم تو برسی بود اما نه تنها برسی نشد بلکه پاک هم شد😭😭
زیبا
بسی زیا
زیبا
چرا پارت بعد نمیاد؟
بعدی پلیز
من چنگنه حوصله دارم جواب این همه کامنت رو میدم😂
بعدییی
اوکی سعیم رو میکنم
بسیار عالییی
مرسی
بعدی رو کی میزاری؟؟؟
نمد 😐 هر وقت وقت کردم
بعدیش چیزه پارت ۱۲ ور نزاشتیا از این ک بیشتر صحنه نداش پس چرا منتشر نشد؟ اثن گذاشتیش 😐💔
گذاشته بود چون صحنه داشت گزارش شد پاک شد
ی بار دیگ بزاره خیلی خوب میش
بابا من اشتباهی پارت ۱۲ رو ۱۳ زدم خودت برو هر دو رو ببین
آخه چیزی نداشت پارت ۱۲ ک مث این بود دیگ هر دوتاشون صحنه بید یکی منتشر شد یکی ن 😕😐
فکر کنم جا انداختم 😂😂 امروز می زارم واقعاااا شرمنده
دشمنت شرمنده عب نداره تقصیر تستچیه