سلام فالو کنی فالو میشی
از زبان هری : من با رون ویزلی و هرماینی گرنجر و هوگو دوست شدم مثل اینکه دختر عمه ی مَلفوی هست اما اصلا مثل اون نیست اون خیلی مهربون و خوبه و اینکه اون خوشگله مثل هرماینی . از زبان هرماینی : امروز با هوگو داشتیم میرفتیم به سرسرا که با مالفوی روبرو شدیم دراکو:سلام گندزاده و سلام ..... صبر کن ببینم هوگو تو اینجا چیکار میکنی؟ هوگو : به تو چه؟ دراکو : تو یه اصیل زاده ای بابام با مامانم همیشه اینهمه باهات خوب رفتار میکردند ما اینهمه خانواده هامون رفت و آمد داشتن اصلا خودمون اینهمه با هم دوستیم تو یه اصیل زاده ای نباید با یه گندزاده دوست بشی .
میدونم که اینو نمیدونستی بیا . از زبان هرماینی: هوگو ؟ تو یه اصیل زاده ای ؟ تو که گفتی با دراکو دوست نیستم؟توکه گفتی از اونا بدت میاد دراکو:تازه الان سر به سرت گزاشتم اون به مالفویه اون خواهرمه !!!!! از زبان هرماینی : از هوگو این انتظار رو نداشتم دقیقا تا گفت هوگو خواهرمه هری و رون هم اومدن و دیدن . همون لحظه هوگو رو کشید و رفت
از زبان رون: چی شد؟ یا ریش مرلین هوگو خواهر مالفوی هست. اون یه دورگه نیست و اصیل زاده است . هوگو: ای وای بدبخت شدم الان دیگه هرماینی ازم بدش میاد هرماینی: دیدم هوگو خودشو از مالفوی جدا کرد و اومد سمتی اما من بهش محل ندادم و رفتم سر میز نشستم بی صدا گریه کردم شب توی خوابگاه : هوگو : هرماینی بهداشت برای این بهت دروغ گفتم چون که اگر کسی میفهمید من خواهر درا کو ام باهام دوست نمیشود راستش ما دوقلو هستیم
از زبان هرماینی : باهاش آشتی کردم اما گفتم که دیگه بهم دروغ نگه.............فردا صبح بعد از کلاسا: دراکو: باورم نمیشه که هوگو داره با اون گند زاده میزگردها اصلا باورم نمیشه اگر دفعه ی دیگه با اون گرنجر ببینمش به اون گندزاده یه درس حسابی میدم .
فردا صبح توی حیاط هرماینی و هوگو داشتن حرف میزدن که یهو دراکو مچشون رو گرفت و گفت : مگه نگفتم که دیگه با اون گندزاده نگرد ؟ هوگو ؟ برای مالفوی ها خوبیت نداره از بچگی هم همیشه دوست داشت با اونهایی که اصیل زاده نیستن بگرده حالا تو گرنجر اکسپلیاموس هوگو: هرماینی هرماینی 😭😭😭😭😭😭دراکو تو چیکار کردی؟ دراکو : وای نه و دور شد هرماینی هم بیهوش افتاده بود
هری و رون از راه رسیدن که یهو.....
میگما اکسپلیارموس احیانا ورد خلع سلاح نبود؟
اره ولی اینجا بیهوشش کرده اخه من از استیوپفای دل خوشی ندارم نمیدونم چرا اما خیلی ازش خوشم نمیاد . بعدشم پسری که زنده ماند اکسپلیارموس مس پسر خالش بود🤣🤣🤣😂😂😂
😂🤣
خیلی ناراحتم پارت یک هنوز منتشر نشده😭😭😭😭
پارت یک کجاست ؟