5 سال پیش 10 اسلاید 2,437 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سرگرمی

نظرات بازدیدکنندگان (24)
  • نتیجه تست
    تو دکتر میشی و میری امریکا
    من توبه کردم اصلا نرم طرف پزشکی
    ولی عاشق رشته هنر و گرافیک هستم
    و دلم میخواد برم انگلیس
    دعا کنید یه گرافیست بشم آرزومه

  • من ایران میمونم وشغلم معمولیه من دوس دارم پلیس بشم 🥳🥳👮🏻‍♀👮🏻‍♀👮🏻‍♀

  • من نمیخوام دکتر بشم😭😭
    تستت عالی بود😙
    چون میدونم همش دروغه😈

  • چرا فرانسه رو نزدی تو تستت

  • من توی ایران نمی مونم
    میشم یه پزشک توی فرانسه😊

  • من میرم کانداناز و دکتر میشم توی ایران نخواهم موند و شغله معمولی هم نخواهم داشت

  • فقط میتونم بگم که اصلا دوسش نداشتم من ایران نمیمووووووووووونم هیچ کس دلش نمیخواد اینجا بمونه😤🤬😤

    • 😂😂👍دقیقا

    • زدی تو خال من میرم انگلستان میشم دانشمند ناسا آخ که چقدر به فضا علاقه دارم

  • گفت تو ایران میمونی با یه شغل معمولی 😐 ام من میخوام دکتر داروساز بشم دوست دارم😍. آلمان درس بخونم ولی ممنون تست جالبی بود

  • تو تو ایران میمونی و شغلت خیلی معمولی
    باید بگم که سخت در اشتباهی 😎من میرم لندن اول میرم موزه ی هری پاتر بعدش کاراگاه میشم😍😂

  • من عمرا ایران بمونم عمرا 😵😵شغلمم معمولی نخواهد بود😑 پزشکیو بازیگری رو شاخشه اونم تو آمریکا😌

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.