اولن سلام دومن اینجا چیزی نداره برو پایین
6 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
اولن سلام دومن اینجا چیزی نداره برو پایین
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
من تو زندگیم همیشه دنبال یکی میگشتم که درکم کنه ولی حالا میفهمم تو این دنیا حتی خانوده هم نمیتونه ادمو درک کنه چه برسه به بقیه
۱۲سالمه. اره ولی قلبی که شکست دیگه به هم وصل نمیشه
عرر ۰-۰ عاج میشوی ؟ ۰-۰ بنده ی حقیرم دیروز اومدم ۰-۰ و مورد سو استفاده قرار گرفتم ۰-۰ حالا مهم نیص ۰-۰ لقبم ساسِکه هست و ۱۷ سالمع ۰-۰ میدونم زیاده ۰-۰ اما تو بگیر ۱۵ ۰-۰ اها درزم من نمتونم عاج بشم ول موتونم داش بشم ۰-۰
اره عاجی میشم ولی خدایی اختلاف سنی و برم 😂ناراحت نباش منم خیلی زیاد مورد سواستفاده قرار گرفتم از طرف خیلیا قشنگ درک میکنم حستو 💔سخته حالا ولش کن
عرر مگه چن سالته ؟ ۰-۰ اشال نداره فراموش میتنی ۰-۰