5 سال پیش 6 اسلاید 229 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سرگرمی

نظرات بازدیدکنندگان (121)
  • خدایی بعضيا چی می زنن؟😂

  • از ۲۲ بی تی اس سالشه 😐😐😂😂

  • تنها عکس‌العملی که میتونم داشته باشم = 🔫😐

  • خوش به حالت چقدر کامنت بزنم به تخته چشم نخوری 😂😐
    آجی میشی کیانا 12 ولی کروئلا صدام کن 💜

    • 😅😅😅😅😅😁
      آره چرا که نه منم ستایش ۱۴ ساله
      و بهم بیشتر میگن ستی ،جوجو، کیوتچه

    • خوب من بهت میگم کوتچه

    • 😁😁😁
      لقبای تو چی هست

    • آنایک ، کرونا ، کیان ، اِنا ، تیانا ، کایانا بقیش یادم نیست چه لقبایی دارم 😐😂 ولی از کیان خوشم نمیاد آخه اسم پسرونست 😒

    • تیانا صدات میکنم 🙂
      آره کیان اسم پسرونس 😐

    • آره دیگه 😐

    • باش 😊

  • کامنتا ته نمیکشه بالاخره رسیدم به نظر دادن
    چرا براتون عجیبه کم دیدید زن نمد چی یا خیاط شلوار نم چی وایی الان یادم افتاد کامی یکی از عاجیام بود بی اندازه شوخ بود بعد اسونام رفته بود زده بود خیاط شلوار کامی کامی اومد گفت دو نقطه گیومه باز ایی اسونا این چیه گذاشتی بردار بردار اینقدر خندیدیم حالا چیزایی دیگم گفتن ممد قبول نموکونه

  • آجی نمصن عکس پروفایل خودتی؟؟~_~چقد خوشگل و بیبی فیسییییییی😻😻

  • جرمم😂😂😂😂😂💕موندم مامان بابای اینا چی تو غذاشون میریزن😂😂😂😂😂😂💔
    راستی عاجی منم اسمم آیلار عصد بهم میگن میچا 12سالمه خوشبختم💕😘

    • 🤣🤣🤣🤣🤣
      به منم میگن : ستی ،جوجو ،کیوتچه(که یکی از بهترین داداشام بهم میگه 🙂) دیگه همین 😁

    • خوشبختممممم‌کیوتچههه😍😂😂💕💕💕💕

    • 😁😁😁😁😁😁😁 همچنین 😁😁😁😁😁😁😁

  • خداوکیلی چطوریروش شدع ؟ 😂😂😂😂

  • من بجاش از خجالت اب شدم😔😔

  • چرااااااا🥺این حرفو نزن

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.