6 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
وای عالیه! شما یک دنسر حرفه ای هستید! همین الان کاراموز دنس در کمپانی ER شدید! و نیاز به اموزش دیدن ندارید! در اولین فرصت دبیو خواهید کرد! یادتون نره نتیجه رو بگید👑
وای عالیه! شما یک دنسر حرفه ای هستید! همین الان کاراموز دنس در کمپانی ER شدید! و نیاز به اموزش دیدن ندارید! در اولین فرصت دبیو خواهید کرد!
یادتون نره نتیجه رو بگید👑
عالیه! شما یک دنسر خوب هستید و همین الان کاراموز دنس کمپانی ER شدید! طی اولین فرصت در ۲ روز آینده دبیو خواهید کرد!
یادتون نره نتیجه رو بگید👑
عالیه! شما یک دنسر خوب هستید و همین الان کاراموز دنس کمپانی ER شدید! طی اولین فرصت در ۲ روز آینده دبیو خواهید کرد!
یادتون نره نتیجه رو بگید👑
😍😘😊😉😁
شما جزو ورودی های دنس نبودید:-:
اها😊😁😘😊
وای عالیه! شما یک دنسر حرفه ای هستید! همین الان کاراموز دنس در کمپانی ER شدید! و نیاز به اموزش دیدن ندارید! در اولین فرصت دبیو خواهید کرد! یادتون نره نتیجه رو بگید👑
امم ببخشید اما نمیخوام قلبتون بشکنم آخه من کار آموز شدم و منیجر هم هستم نمیتونم بشم و فقط برای سرگرمی و دلخوشی شما اینو انجام دادم
ا*کل کسایی ک تو یه کمپانی دیگه هستن نیان تو کامنت پایینی راهم ببین😐بعدشم چرا قلب من بشکنه خ* که نیستم😐بعدشم اصن جزو ورودی ها نبودی پ میگفتی هم کارآموز نمیشدی😐میخوام بگم فک نکن یکی نیاد تو کمپانی ما ناراحت میشم نه عزیزم😐
وای عالیه! شما یک دنسر حرفه ای هستید! همین الان کاراموز دنس در کمپانی ER شدید! و نیاز به اموزش دیدن ندارید! در اولین فرصت دبیو خواهید کرد!
یادتون نره نتیجه رو بگید👑
من فقط برا سرگرمی این تست رو دادم.
و خودم تو یه کمپانی دیگه کارآموز هستم.
و نمیتونم بیام اینجا.
عزیزم!اگر شما برای یک کمپانی دیگه هستید طوری نیست تست رو انجام بدید ولی وقتی میدونین نمیخواین بیاین اینجا نتیجه رو کامنت نکنید!
ممنون
وای عالیه! شما یک دنسر حرفه ای هستید! همین الان کاراموز دنس در کمپانی ER شدید! و نیاز به اموزش دیدن ندارید! در اولین فرصت دبیو خواهید کرد!
یادتون نره نتیجه رو بگید👑
خیلی ممنونممم😃😃فقط نحوه ی اموزش رو کی میزارید؟
انشالله فردا
وای عالیه! شما یک دنسر حرفه ای هستید! همین الان کاراموز دنس در کمپانی ER شدید! و نیاز به اموزش دیدن ندارید! در اولین فرصت دبیو خواهید کرد!
یادتون نره نتیجه رو بگید👑
عالیه! شما الان اولین دنسر کمپانی ما هستید!