این خیلی سادست و برای نیو انجین هاست که راحت تر انهایپنو بشناسن✨
10 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
این خیلی سادست و برای نیو انجین هاست که راحت تر انهایپنو بشناسن✨
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
من عاشق انهایپن هستم اسم فندوم چیبود؟اهان انجین هستم بایسم OT7هست اخه همشون جذاب و کیوتن نتونستم انتخاب کنم فقط سوال اخر رو خراب کردی عکسشون رو گذاشتی واسه همین ی خورده خراب شد ولی تستت عالیهههههههه و فالوت کردم لایکم کردم توهم فالوم کن به تستامم سر بزن ممنوننن
آفرین گرفتم
یکم ضعیفم آخه فقط ۳ هفتس میشناسمشون
نسبت به 3 هفته عالیه ^-^
قطعا وقتی که ریلیتی شو ها و اینجور چیزا رو هم ببینی بیشتر راجع بهشون یاد میگیری و اگه نمیتونی ممبرا رو یاد بگیری برنامه ی آیلند قطعا خیلی کمکت میکنه
ممنون
هورااااااااا....همه رو درست زدی؟؟؟
تبریک میگم
بایست کیه؟
خب صدرصد من حتی اینکه موقع مسواک زدن اول کدوم طرفو میزنن میدونم 😂😂😂
بایسم جونگوون ولی سولو استن نیستم همشونو خیلی میدوستم
جررر😂
جونگوون بسیارررررر زیاد کیوته
منم میدونم😂
هورااااااااا....همه رو درست زدی؟؟؟
تبریک میگم [ شاید برای اینک از وقتی ایلند شروع شد فنشوم بودم😐]
بایست کیه؟ بایس ندارم اوتی سونم ( همه رو ب اندازه هم دوص دارم)
^-^ آیلند رو خیلی میدوستم
همشون جذاب و کیوتن*-*