خو میخوام تو این تصت بهتون نشون بدم که ب پ بدون میکاپ هم خوشگل و کیوته^^🐥💕
6 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
خو میخوام تو این تصت بهتون نشون بدم که ب پ بدون میکاپ هم خوشگل و کیوته^^🐥💕
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
عاج میشی ؟
بلی :)🧁💕
درصا ۱۲🍋💕
ملقب به لیساح^^😇🥝
خعش عاجولیح مح😻💕
مح صتایشح هصم💕🛍
لقبمح ملیصح🥂💕
عوم💕
ج چ: همشون لایفمح🔥🖤
ممنانم سیب زمینی :)
خواهش میکنم ابنبات 👠
همشون ملکه ی زیبایی هان😻💕
عاولی عشخم^^
تنکص آبلالو ^^💕
چ ج =همشوننن💞🌊
ویی دقیقن💕 :)
درصا پشمکم🥝💕راصتش مح از 2 سالگی تو...مو...ر پا داشتم💔:))) و هر یک سال یه بار دردش شروع میشه و باید عمل کنم🥺💔هققق:)امسال هم 7 ماه بود درد نمیکرد ولی ۲ ماهه شروع شده و باید همش قرص بخورم هر روز:) با دکترم صحبت کردیم گف اگر هعی بخواد عمل کنه کم میاره وو....میمیر....خودت میدونی🥀:) اگرم زیاد قرص بخوری باعث مر....م میشه🥺🥀💔هققق:) بدنم خونش کمه هفته ی دیگ وقت عمل دارمح ممکنه زنده نمونم
هقققققققق 💔 ویییییییییییییی عاژو نه :( نحححح :( من مطئنم تو خوب میشی چون خیلی قوی عی :( بهم خبر بده حتما :(
عالی بود لاولی🌸🍨
تنکص شوکولات :)💕
ج. چ:قطعا همشون^•^💕🛍
نایس :) *-*💕
کویین هامون همه جوره عالین^~^💕✌🏻
عالی بود خوشگلم^-^💕🛒
بلی بلی ^-^
تنکص موچیم 💕
عالیح بید نپصم😻🍷💕
ج چ : همشون🥺🍒
میسی ضحا ژونم :)
تنکیو سیب زمینی 😻💕
عاولی بید عاجولی 🌸🌨
میسی پشمک :)