🍦🍦🍦🍦🍦🍦🍦🍦🍦🍦🍦🍦🍦
15 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
🍦🍦🍦🍦🍦🍦🍦🍦🍦🍦🍦🍦🍦
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
آذرم مسخره ترین قصر به من افتاد😔😐 ولی از دی خوشم میومد💜😭
😂💕
اینم شانس مایه دیگه😒
دی هستم
اوه اوه دی رو نیگا خودم آبانیم
من بدیم
من دیم
یس
آذرم😐🤝
خوشم اومد ولی واس خرداد بهتر بود😐
اذر که خیلی خوبههه😐
ناشکری نکن😐
عابشار
میگم ینی چی لب عاشورا پس اشتباه تایپی بوده😂
برا مح لب عاشورا😂😎
عالی بود خرداد بودم و قصری که خیلی دوست داشتم افتاد
اوهوم😍
مهرم...🙂🙌🏻چرا مهری نداریم هااااا
باز امد بوی ماه مدرسه...😂❤
باز امد بوی گند مدرسع😪🔪چ ماه بدی دارم هاا😐
انلاین بودی؟ زود جواب دادی😂
مهرم یه ماهه برا خودش😂🔫
من همش آنلاینم کم پیش میاد نباشم که اونم خوابم یا پیش یونگی(شوهرمع دیع)😂
منم😐 مگه اینکه مامانم غر بزنه😐
عهههه مبارکهههه😂
بیا به یونگی بگم تو رو به بایست معرفی کنه ایشالله شاید به پای هم پیر شین😂😂
پایینی زن کوکه😂یکی دیگه کام داده بود زن جین😂یکی دیگه زن موچی😂
خیر ببینی بایسم تهیونگه😂
بیشتر بهمن باحال بود مثل قصر توی فیلم ها😲😃
چون 😎😛
خودم بهمن ماهی هستم😜🤪😆
منم همینطور
اوهوم خعلی خوشگل بید😍
آبانیم تقریبا خوشم اومد عالی بود 😃 ❤️ ❤️ ❤️ ❤️
تنکیو😘