اگه ایدلا خدایان این سرزمین ها بودن کدوم رو انتخاب میکردی
12 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
اگه ایدلا خدایان این سرزمین ها بودن کدوم رو انتخاب میکردی
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
پری ها
من بودم دوست داشتم برم سرزمین طبیعت ۰۰۰ اژدها 💚
عالییییییییییییییییی بود💖👏
ولی یه جا تو پینترست دیده بودمش😜💞
بک بده💖🥺
سر زمین برفی البته دوس دارم تو همه باشم 😑😐
خدایی انتخاب خیلی سخته
منم بلینک ارمیم هرهفته هم بایسم تغییر میکنه🥲
با جنی و جیصو اونی
اول میرم اعضای بی تی اس رو ببینم بعد بلک پینک میام هنه باهم بریم
یه کاری میکنم که یه جایگاه بالا داشته باشم پیششون مثلاً مهمان وزیر ارشد یه چیزی مثل اینا که بتونم به همهی سرزمین ها برم
خیلی متفاوت و قشنگ بود 💜💜💜💜💜🥰🥰🥰
فکر خوبیه
ممنونم😊
آجی یه داستان گذاشتم میشه بخونیش نظر بدی؟🙃 که اگه اشکالی داشت درستش کنم😄💜
اوکی رفتم بخونم😊
خیلی خودمو گرفتم که نیوفتم دنبالت
من نوبتی هر هفته میرم پیش یکیشون 😎😎😎
منم ببر🥺
باش🤞🏻
رفت تو لیستمح❤️
ممنونم😘😍