5 سال پیش 6 اسلاید 83 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سایر

نظرات بازدیدکنندگان (29)
  • خب من خودم به شخصه خوشم نمیاد هر جا میرم مردم هی میخوان باهام ارتباط برقرار کنن و حرف بزنن. ترجیح میدم هر کی سرش به کار خودش باشه و به کار هم کار نداشته باشیم چون همین ارتباطه خیلی اوقات باعث ناراحت شدنم شده.مثلا من وقتی ۸ سالم بود موهام کوتاه پسرونه بود و یه خانمی تو پارک اومد بهم گفت چه پسر خوشگلی😐در حالی که تو یه کشوری مثل کره اصلا حتی تو خوشگلترین هم باشی نمیان بهت بگن که جنسیتمو زیر سوال ببرن😐این مربوط به سلیقه ست.ایران مردم خیلی cool و باحالی داره ولی خب ترجیح میدادم تو یه کشور پیشرفته ب

    • بچها این منم اکانت دومم هست

  • ایران کشور گلم🥺
    خیلی رو مخی😐
    با اون قوانین رو مخ ترت... یه زمانی بهترین بودی ولی الان نیستی😐 مطمئن باش ب محض اینکه ب سن قانونی برسم از کره جنوبی برات بای بای میکنم😐🌈

  • ایران گشور خوبیه ولی بد اداره میشع😐🎸

  • ایران یه دنیای دیگص😹🤝

  • خیلی کارت خوبه
    ادامه بده پر قدرت

  • خیلیییییییییییییی خیلیییییییییییییی خیلیییییییییییییی خیلیییییییییییییی خیلیییییییییییییی خیلیییییییییییییی خیلیییییییییییییی خیلیییییییییییییی خیلیییییییییییییی خیلیییییییییییییی خیلیییییییییییییی خیلیییییییییییییی خیلیییییییییییییی خیلیییییییییییییی خیلیییییییییییییی خیلیییییییییییییی عالییییییییییییییییی بوددددددددد ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

  • آفرینننننننن

    • ممنون عزیزم فقط من با حالت ناشناسم رفتم به بزرگی خودت ببخشید بدون اون وارد میشم میگه ورود غیر مجاز

    • 🥳🥳🥳🥳

  • من از بچگی هیچ دوستی نداشتم چون چاق بودم مسخرم میکردن میگفتن شبیه خوکی من وزنمو آوردم پایین لاغر کردم ولی خوب باز بهم حرف میزدم به تنهایی عادت کردم مهم نیست ولی خوب پولللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللل ندارم

    • اشکال نداره شاید خودت ندونی اما برای بعضیا خدایی

    • مرسی از درکت کاش همه آدما مثل تو بودن

  • ایران، من ،،،،من 😥☺

















































    دوست ندارم 😐

    • 👍👍😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😐😐

    • تا حدودی منم
      به خاطر خیلی چیزاش
      ولی خب وطنمونه دا

    • وطنه داداش خوبه توم جاپنی باشی همینو میگی ؟

    • آرح 👍🏻😐

    • چشم فیلسوف 👍🏻😐

    • هن؟

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.