5 سال پیش 6 اسلاید 152 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سایر

نظرات بازدیدکنندگان (34)
  • imageROBE
    آنلاین

    خب اول از همه کمپانی برتره؟
    معلومه که نه🤣
    من خودم کار آموز کمپانی جی وای پی هستم.😊

  • من می تونم در کمپانی تون ایدول شم؟

  • میشم اسمم آسلیهان و اداست اسم ایرانیم یلداست چون‌ من دورگم تو ترکیه بدنیا اومدم و الان دارم از ترکیه میپیامم 13 سالمح لقبام نویا یا نوتلا هانی و شکلات و قدم واقعی 155 و وزنم 42 خوش اندام هستم اسمم رو استیج میخوام آسلیهان باشه همون اسم خودم و سنم میخوام 19 باشه کارم تو گروه میخوام یک وکال باشم یعنی رپر نمیخوام باشم و دوس دارم رزي شم دنسم عالیه و وکالم هم خیلی خوبه 💕🧁

    • اوکی قبولی😘 فقط بگو به طور گروهی یا سولو میخوای کار کنی

    • مرسی💕🧁
      فرقی نداره بنظره تو کدوم رو انتخاب کنم؟

    • به نظر من برو تو گروه چون من الان 2 یا 3 نفر دیگه رو دارم که گروهی میخوان کار کنن تو هم برو با اونا

    • باشه چرا که نه پس با گروه هستم🧁💕

  • چند تا آیدول داری؟

    • من همین امروز این تستوسترون گذاشتم و یکی داوطلب شده ولی مشخصاتش رو نگفته هنوز
      تا 7 نفر ایدل میخوام کلا

    • سولو کار کنن یا گروهی؟

    • فرقی نمیکنه... 4 نفرشون تو یه گروه میان بقیه اگه گروهی دوس داشتن گروهی اگر نه که هر 3 نفر سولو

    • من آیدول میشم سولو کار میکنم😊

    • اوکی عزیزم تو ایدلی😘ولی نباید فعلا آهنگ درست کنین تا یه تست درموردش میسازم به پروفم سر بزنین.. بهت خبر میدم

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.