6 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
میگم my ne t life as a villainess رو دیدی؟🤔اونم جالب بود 😁 صعود یک کرم کتاب هم خیلی باحال بود❄️
پس ناروتو چی؟
آجی فریما ستایشم🥺
منو یادته؟ 🥺💕
من اطلاعاتم پاکید😫😫
اطلاعات جدیدمه🥺🥺
اگه یادته بگو🥺
سلام تو به مهمونی من دعوتی این هم کارت دعوتت 💳 با کارت دعوت بیا لطفا دیر نکن اگه نیای ناراحت میشم اون جا منتظرتم، زمان مهمونی: پنجشنبه ۱۴٠٠/۸/۶ ساعت ۷:٠٠😊
من عاشق این انیمه هام به خصوص اتککک :”> فقط فصل چهارمش چرا انقد دارک شد؟😂💔 اولین انیمه عمرم شهر اشباح بوده که از همون موقع معتاد انیمه شدم😂🌸 ولی باید قبول کرد که انیمه های میازاکی حرف ندارن:’>
میازاکی فوق العاده ست تاکاهاتا هم همینطور
عاااولیح بید عاج 💕
من بیشترش رو دیدم :)
مح هم آخه یه ٱتاکو همه رو دیده 😁
اره منم اوتاکوع هم هستم عاجی :)
عالیح آبنبات مح😻💕^^
میسی 😍
عالیییییییییییییییی بود آجی 😘😍💞💖
من خودم از انیمه ی اتک آن تایتان و نوراگامی خوشم میاد🤭
مرسی