5 سال پیش 10 اسلاید 545 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سرگرمی

نظرات بازدیدکنندگان (53)
  • همشوننن حقه مخصوصا اس۶و ۳

  • بعضیاشون سر منم اومدهو ولی نه همشون مثلا یبار به پاک کنم احتیاج نداشتم دیدمش بعدش دقیقا کارش داشتم همه جارو گشتم جوز اونجا یبارم کتاب گلومم که کلا نیازش ندارم بود ده بار دنبالش گشتم آخرشم همون جایی بود که دو بار گشته بودم یعنی خورد تو ذوقم خیلی تستت خوب بود ممنون😘

  • من گفتم میرم مشهد میرم دنبال یک عروسک از شخصیت های مورد علاقم حتی یک تیکشونرا پیدا نمیکنم ولی وقتی اصلا موقعیت خریدش نیست بهترینش جلوم سبز میشخ

  • اره سرم که امده ولی انی که گفته مامانت با دمپایی و پدرت میگه الو رو ما برعکسه مامانم جا بابام میگه الو بابام جا مامانم دم دره 😂😂😂😄

  • بدون هیچ وقفه ای همه سرم اومده مخصوصا اون افتاب و وسایل نیاز دارم نیستن و بقیه

    • آره خیلی جدی همشون سر منم اومده تقریبا😄😄

  • همه اینا سر من اومده به جز دمپایی این یکی سر داداشم اومده😂

  • اخ اخ ، یعنی ایرادی که من از دوستام میگیرم معلم می تونست بگیره تا الان همه ی مدارس اخراج شده بودن

  • نه میدونی من میرم مشهد به قصد خرید پونی میرم اسباب بازی فروشی هرجی میگردم یک ایرانیشم میست ول یگاهی شده مثلا چند وز پیش بعد امتحانم همنجوری با خالم رفتیم و مامانم بازار یعنی موندم ملکه نوار پونی ها کا تو تهرانم نیست چطور حلوم سبز شد با پایین تریگ قسیمت حالا نمیدونم پونی دیدی یا نه کاتنوشو ولی دقیقا همش درسته

  • همش سرم اومده به جز اون دمپایی اسن نفهمیدم
    عالی بود تستت
    گود بای

    • اون سر من اومده ولی از پیج پریسا برداشتم خیلی باحاله اگه نرفتی پیجش برو خیلی خوب و طنزه 😄

  • همه درست بود😂😂😂

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.