بفرمایید تو دم در بدع😐
8 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
بفرمایید تو دم در بدع😐
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
های لاولی😚
صاری توی تستت این کامنت رو می دم😔
می شه یه خواهشی ازت کنم؟
لدفا برو به اکانت(ƧΛVΛGΣ)و به یوهان رای بده☺
آخه خیلی از بقیه عقبه لابم🥺💕
تنکیو اند صاری😚❤
ج چ:بلک پینک جیسو بی تی اس جین و لونا بایس ندارم🙃
بلک پینک: جنی و جیسو
بی تی اس: تهیونگ و جانگکوک
مامامو: هواسا
واو چه خوب😊
بتص:جونگکوکتهیونگشوگا
ب.پ:جنیجیسو
ایتزی:یجیریوجینیونا
توایس:جونگیونموموجویی
جیایدل:سوجینسویونشوهوا
اکسو:بکهیونلیچانیول
اسپا:کاریناجیزل
ترایبی:همشون
اورگلو:ایشا
😐💕
عالیه
ممنون که سر زدی😊
بي تي اس : جيمين . بلك پينك : ليسا و رزي . اورگلو : ايشا و ايرن . توايس : داهيون . تي اكس تي : هيونينگ كاي :)
او چه خوب😊
عالی بود عاجی😘
مح فقط فن بلک پینک و بی تی اس هستم💜
بایسم تو بلک پینک:لیسا و بی تی اس:جونگ کوک و جیمین و تهیونگ😍
چه خوب😁