راستی فقط واسه اکسو بی تی اس و بلک پبنک
30 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
راستی فقط واسه اکسو بی تی اس و بلک پبنک
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
از بین شوگا و جین هم جین رو انتخاب میکنم چون حس میکنم نسبت به شوگا بیشتر می تونم باهاش ارتباط بگیرم ☺️
من فن بی تی اسم ولی خب تی اکس تی و بلک پینک هم عالین و بهشون علاقه دارم و اهنگ های اکسو هم دوست دارم ولی بی تی اس از همشون بیشتر دوست دارم تست عالیی بود ✨💖
بایستت شوگولیه
بایست من تهی
توت فرنگی بکهیونه
من ۷سال پیش اکسو ال شدم🤗
من اکسوال هستممم😍تازه اکسوال شدمممم😍
خیلی قشنگ بود😍لایک😍
اسلاید ۱۰ و ۲۳ رو که نوشتی توت فرنگی،توت فرنگی کیه؟
اره اصلن حواسم نبود اخه ساعت ۳صبح منتشر کردم مغزم خسته بود
عالی بود ولی
استایل ۲۲ شوگا هستش نه جونگ کوک
عالی بود
ج.چ:بی تی اس💜💜 ، بلک پینک 💖💖