باور تون میشه ساعت ۸ صبح با چشم های خوابالوم دارم اینو مینویسم😐💔
6 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
باور تون میشه ساعت ۸ صبح با چشم های خوابالوم دارم اینو مینویسم😐💔
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
اه اشک هام تموم شد هیچ دستمال هم تموم شد
شتتتتتت
خیلی دلم میخواد کوکی رو وارد قلب سونگ و سونگ رو داخل قلب کوکی کنی🙂💜
خیلی خوبه 💜💖💫
ترو خدا زود بزار 😢😢😢😢😢
یه حسی بهم میگه تو فصل دو چند سال میگذره پسر جیمین و سونگ بزرگ میشه بعد به طور اتفاقی جیمین و سونگ رو میبینه
چیزی لو نمیدم☺💔
وایییی نمیشه زودتر بنویسیش
من بهت کمک میکنم
توروخدا😭😭😭
نمیدونم عشقم ببینم وضعیتم چی میشه
باش ولی در کل خیلی بد میشه اگر بری داستانت تازه داش جالب میشد😭😭
یک عدد کرمو تشریف دارین
چرا اسفند
عالی بود
به یک دلایلی تا اسفند نمیتونم تستچی بیام 💔
مرسی❤❤❤❤
عالییییییییییییییییییییی بود
چرا اسفند????
ممنونممممم❤❤❤❤
به یک دلایلی تا اسفند نمیتونم تستچی بیام 💔
عالی بود
ولی چرا اینقدر دیر میزاری ؟
تنکص اجی❤
به یک دلایلی تا اسفند نمیتونم تستچی بیام 💔
باشه عزیزم 🙂💜
عالی بود اجی
ممنون عشقم❤
عالییییی
ولی چرا اسفند؟🥲
مرررسییی❤
به یک دلایلی تا اسفند نمیتونم بیام تستچی😔
منتظرتمممم🥲💔