5 سال پیش 10 اسلاید 38,410 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سرگرمی

نظرات بازدیدکنندگان (66)
  • ادم بدی هستی

    تعداد پاسخ صحیح0
    تعداد پاسخ غلط10
    درصد صحیح شما به 0% درصد سوالات پاسخ درست دادید

    ممنون خودم میدونستم😌🗿😂

  • خیلی ممنون که بهم گفتی آدم بدی هستم
    من فقط اومده بودم که ببینم حرف مامانم درسته یا نه
    که موقع عصبانیتش چندین بار بهم گفت آدم بی رحم بی رحم بی رحم...بی رحم....ولی قلبم خیلی پاکه...چرا نمی‌فهمه اینو..اون مادرمه نه دشمنم...ولی بازم ممنون

  • مهربون خیلی مهربون مواظب باش از این مهربونیت سواستفاده نکنن
    ـــــــــــ
    جدی؟

  • ژانر مورد علاقه ربطی به خوب یا بد بودن انسان نداره
    این چیزی که بهش میگن بد و خوب، یا، خیر و شر
    در واقع همون مهربانی و بی رحمی هست

  • ادم بدی هستی

    تعداد پاسخ صحیح2
    تعداد پاسخ غلط8
    درصد صحیح شما به 20% درصد سوالات پاسخ درست دادید
    چرا آخه بعدش هم چرا باید یه بچه رو از خیابون بیاریم خونه اگر نقشش همین باشع چی؟ اگر قاتل یا دزدی چیزی باشع چی؟
    بعدش هم اگر قرار باشه تو خیابان به کسی کمک کنم باید ببینم ازم چه چیزی میخواد. نمیشه که هرچیزی و انجام بدم وقبول کنم شاید چیز بدی باشه خوب

  • ادم بدی هستی
    من آدم بدی نیستم من فقط ممکنه تظاهر کنم آما تو دلم یه آدم بسیار مهربونی هستم که تو دنیا لنگه نداره
    اخه چطور میخوای با یه تست تشخیص بدی که طرف خوبه یا بد؟

  • ادم بدی هستی
    دست شما درد نکنه
    والا من بیشتر خیلی خونسردم تا بدی. بی تفاوت هستم نسبت به هر چیزی

  • بدم 🏾:/

  • ادم خونسردی هستم
    اره هستم

  • ادم بدی هستی

    تعداد پاسخ صحیح1
    تعداد پاسخ غلط9
    درصد صحیحشما به 10% درصد سوالات پاسخ درست دادید
    چرا هر کی اسمش متینه تو کامنتا بگه؟

    • خیلی شبیه منی

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.