پارت دوم²
7 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
پارت دوم²
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
👍🏻❤
اکسو عشق من❤❤❤🥺🥺❤❤❤🥺🥺❤❤❤
👍💙(:
عالی بود
خیلی خوب بود🥺💙.
بعد آرمیا میان میگن رئیس جمهور گفته بی تی اس بهترینه فلان و بهلان😹😹
جان زیر پوستی؟؟😂👐
خیلییی خنده داریح😂👐
من عاشق بی تی اسم💕🌈. ولی اکصو رو بیشتر دوس دارمح😂👐.
در ضمن من هیچوقت عشقمو نمیندازم زیر تریلی😂👐
من ن ب تو و ن ب بی تی اس بی احترامی نکردم👐🥺.
اکصو از سال ۲۰۱۲ دبیو کردح😌
نزدیک ۱۰ صال😌
بعد آرمیا میان میگن رئیس جمهور گفته بی تی اس بهترینه فلان و بهلان😹😹(تو به این نمگی هیت زیر پوستی ؟)
نه منظورم اینه ک رئیس جمهور اکصو رو هم گفتع ن فقط بتص😌☔.
من بتص رو از ته قلبم دوس دارممم🌿❤. براشون میمیرم🌿❤.
ولی اکصو برام یه موشولو بیشتر دوس دارم🌿❤
من ناراحت نمیشم🥺🖤چون هم اکصو هم بتص رو اندازه ی جونم دوس دارم🥺🖤
و ب هیچ گروهی هیت نمیدم🥺🖤
از اون حرفم منظوری نداشتم