ینی تف تو این شانسی که من دارم://///
11 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
ینی تف تو این شانسی که من دارم://///
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
تو زندگی قبلیش کل کره زمین و جهان رو از شر دایناسور ها نجات داده
نظرتون چیه بمیریم؟
من دیگه حرفی ندارم ما یدونه میگیم بی تی اس بیاد کشورمون سرش میشینیم لیتر لیتر اشک میریزیم بعد یکی از اعضای بی تی اس پاشده رفته خونشون این حجم از خر شانسی طرف تو مغزم نمیگنجه😐😐😐😐😐😐😐😐😐
منم همینطور😐🔪
😐🚬🔪
منم تو مغزم اصن گسترده هم نمیشه بدبختانه مونده تو قسمت اصلی مغزم اون طرف ترا نمیره که خرشانسی رو حساب کنم 😐👯
تففف تو این زندگی😐
من اگه باشم اون ظرفی که حین شسته باشه رو شب بغل می گیرم و روی میزی که جین پشتش نشسته می خوایم اگر تونستید جلومو بگیرید
آییی دارم می میرم از درد💔
هعیییی💔🔪