5 سال پیش 6 اسلاید 123 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سرگرمی

نظرات بازدیدکنندگان (155)
  • چرا یه حسی بهم میگه این دخترا روت کراشن من نیستم ها چون من ازت بزرگ ترم فسقل و عاشق جیمینم ولا غیر

  • راستی تست ک در مورد قابلیت جدید بود تو گزینه سایر تست های سازنده اومده بود زیر عکس خودت ک گفتی میخوام برم ی لحظه ب عکس خودت فک کردم عکس جیمینه برو ذوق مرگ شو باهم دیگ اشتباهتون گرفتم 😐😂

  • عععع من تازه رفتم ب اون تستت ک گفتی میخوام برم کامنت دادم نرو چ زایه 😐
    خوب ک نمیری داداش منو ک دیگ یادته نگو ن ک دعا میکنم نتونی بری کنسرت
    (از نفرین مرگم بدتره 😂😂😂)
    جهت خنده گفتم بهت بر نخوره ها

  • فن بویییی
    من رهام
    11
    بایسم،کوکه
    لایس رکرم جیمینه

    • 😂
      من متین ۱۲
      بایسم جیمین ، بایس رکرم جون کوک (:
      خوش😂💕

  • افرین بچه خوب😐🔪
    دفه بعدی ببینم ازین حرفا میزنی شب میام ت خوابتO_O
    ایییی چی میخواستم بگمم اها
    داداش میشی؟ دیبا ۱۲

  • بیا داداشم‌شو😐🧡
    بیوگرافیم میخ بخون

  • پسری ؟

    • یس (:

    • واو من همیشه ارزو داشتم یه فن بوی ببینم😢💜
      بایست کیه ؟
      اسمت چیه ؟
      چن سالته ؟
      و عررررررررر

    • 😂💕
      جیمین
      متین
      ۱۲😐🥂

  • کجا میری ؟ 😐😐 من که کلا تعطیلم یکی منو بیدار کنه ،چی شده کی میره کی میاد ؟ 🤣🤣🤣🤣 کی اینجا هست کی نیست اغا من رفتم پیش باد هوا اضعر اقا 🤣🤣

    • بابا من قرار بود برم
      ولی دیه نمیرم😐

    • آیندت روشنه 🤣🤣🤣🤣

    • بله چون من از بانک آینده پول هامو برداشت میکنم😌

    • میگه از بانک آینده برداشت میکنم😂😂😂😂
      واییییی جررررررررر😂😂😂😂

    • آفرین بهت 🤣🤣🤣

    • یس 🤣🤣🤣🤣🤣

    • تبلیغشو یادتونه؟😐

    • ببخشید الان تو با منی یا با یه نفر دیگه چون پیامت به من اومد ، اگه با منی منظورت کدوم تبلیغاته؟

    • منظورش تبلیغ بانک آینده‌س😂

    • ای وای اره بانک اینده 🤣🤣🤣🤣🤣 فهمیدم 🤣🤣🤣

    • خوب شد که فهمیدین😂

    • ساغول که فهموندیم 😅🤣🤣🤣🤣🤣

  • مگه میخواستی بری؟ 😐💔چرا همه میخوان برن از تستچی هرچند شانس اوردی که گفتی پشیمون شدی و نِمیری از تستچی وگرنه مغزتو میخوردم 😐😂

  • سلو داش
    مرسی که هستی😊
    😜😜😜😜😜😜

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.