6 سال پیش 10 اسلاید 19,056 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سایر

نظرات بازدیدکنندگان (41)
  • میتونم بگم.....
    تو تنهایی و نیاز به یه همدم داری امیدوارم هیج وقت تنها نباشی😜😍❤ تنهایی خیلی بده مواظب خودت باش بیبی
    آم من خودم شخصا یه درونگرام و عاشق تنهاییم(البته فقط توی خونه)ولی از این بدم میاد که کسی درکم نمیکنه توی مدرسه هم یکم تنهام دوست زیاد ندارم فقط تو یه اکیپم که اکیپ استی ها هستش که توش منو ۴ تا از دوستام هستیم یعنی اکیپمون ۵ نفرست ولی در عوض خوشحالم که حداقل یه اکیپ دارم و واقعا با دوستام بهم خوش میگذره و خوشحالم کیپاپر پیدا کردم...✨

  • میتونم بگم.....
    تو تنهایی و نیاز به یه همدم داری امیدوارم هیج وقت تنها نباشی😜😍❤ تنهایی خیلی بده مواظب خودت باش بیبی

    بعضیا بخاطر اینکه زیاد ناراحت نباشم الکی میگن درکم میکنن مثل دختر عمم اما جا من نیست مطمعنم که هیچکس من ونمیتونه به خوبی خودم درک کنه. الکی فقط میگن درک می‌کنند اما این دروغه اگر درک میکردن این وضع حال من نبود من نمیتونم با هیچکدوم از فامیلامون دردودل کنم چون اون حرف وبرعلیه خودم استفاده میکنند

    • منم عرررررر

  • تنهایی بهتر از شلوغ بودن همه جا هست

  • میدونم قبلا کامنت دادم ولی بازم میخوام بگم...
    هرکی برای آرزوش ذوق داشته و تا الان تلاش کرده ولی برآورده نشده، و ساعت ها گریه کرده😢، استیکر (🖤) رو بفرسته:)

  • من توی مدرسمون(درواقع مدرسه نیست یه جور ارکستر که توش چیزای زیادی یاد میگیریم) هیچ دوستی ندارم:( یدونه داشتم اونم ولم کرد😶 دقیقا مشکل اینجاست که نمیتونم دوست پیدا کنم انقد خجالتیم حس میکنم همه مسخره‌ام میکنن😢 ولی درحالی که اونجا همه باهم میگن و میخندن و من تنهای تنها نشستم یه گوشه:(

  • میتونم بگم.....
    تو تنهایی و نیاز به یه همدم داری امیدوارم هیج وقت تنها نباشی😜😍❤ تنهایی خیلی بده مواظب خودت باش بیبی

  • ببین من دارم ولی ... کو! از هم دوریم اون می‌دونه که حالم خرابه سعی می‌کنه حالمو بهتر کنه ولی من خجالت میکشم دردمو بهش بگم ⁦(⁠٥⁠↼⁠_⁠↼⁠)⁩

    • دردمون این همه

  • میتونم بگم.....
    تو تنهایی و نیاز به یه همدم داری امیدوارم هیج وقت تنها نباشی😜😍❤ تنهایی خیلی بده مواظب خودت باش بیبی

  • میتونم بگم.....
    تو تنهایی و نیاز به یه همدم داری امیدوارم هیج وقت تنها نباشی😜😍❤ تنهایی خیلی بده مواظب خودت باش بیبی
    هعی نه کسی‌ درکم میکنه نه اهمیت میده ولی باید باهاش کنار اومد

  • تنهایی خوبه

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.