اینجا دقیقا برای چیه😑...
10 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
اینجا دقیقا برای چیه😑...
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
آجی منم تو انتخاب بایس موندم یونگی و جین که کراشامن هیچی ته ته یا کوک شایدم جیمین نه شاید جی هوپ نه شاید نامجون هنگ کردم (مغزم در این لحظه : (به ترتیب ایموجی ها دقت کنید ) مغزم :🤔🤔🤤🤤😐☹️😐😶😖😫😓😢😵😵😱🤯🤯😬😬🤪)هیچی بچه خل شد
😂💔
من بایس انتخاب کردم الان بایس رکر میخوام 😂💔🤦
یک سوال برای من پیش آمده دقیقا بایس رکر یعنی چی ببینید میگم دقیقا یعنی چی
بایس رکر ینی کسی که بعد بایست دوسش داری :)
آها خعلی ممنون ......
😂منم بایسم نامجونه بایس رکرم شوگا رو جینم کراش دارم😐🙂😅
عالی بود آجیییییی💜💜💜🤗🤗🤗
خب آجی جون اگر هردوشون رو دوست داری پس هردوشون رو بایست انتخاب کن 🤗🤗❤️💜❤️💜
و ج چ : خودت میدونی دیگه😂 کوکی بایسمه🤗🤍💜
فداتتت🥰❤😍
اره اینم میشه😄🎀
اره میدونم
راسی دوست صمیمی من بایسش کوکه روشم خیلی حساسه😂