سلام خوبین ؟خانواده خوبن ؟ممد خوبه؟چخبرا از مدرسه ؟😐😂
6 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
سلام خوبین ؟خانواده خوبن ؟ممد خوبه؟چخبرا از مدرسه ؟😐😂
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
ایرانی نیستم😐
فکر کنم من ایرانی اصیل نیستم😐😐چون که...
من مامان و بابام هردوشون اینطورین که تو گرمای تابستون هردوتاشون از خداشونه کولر روشن باشه پس مشکلی نیست
هن؟؟؟من مامانم چایی رو داغ داغ می خوره من و بابام صبر می کنیم خنک بشه😐
راستش من رو میبرن دکتر😐
توی تابستون ما فقط بستنی می خوریم نه چایی😐
اوهوم توی زمستونم بستنی بیشتر میچسبه منم توی زمستون بستنی می خورم
شتچرازندگیمنومیدونه:/😹
مشیکیمژانفالوییبفالولوطفا😐🤝💜
واقعااا قبول دارم👌🏻😂
اگه از اسمون آتیش هم بباره ما ۸۰ لیتر چایی رو میخوریم🤣
مشی کیم خیلی وقته ازت خبری نیست خوبی چیکار میکنی و درچه حالی؟؟
گوشیم سوخته بود اجو 😐❤😔
وقتی گوشیم سوخت همچی سوخ همچیییی 😐😂😔
خب شما خوبی ؟من خوبم و مرسی ک به فکرم بودی ❤❤❤
😂😐
آره عزیزم چندین بار برات کامنت و داده بودم ولی نرفته بود الان فهمیدم که گوشیت سوخته امیدوارم دیگه واست اتفاق نیوفته آخه از شکست عشقی هم بدتره 💔🤧
بابا این چایی نبات همه جا اثر داره تو مدرسمون یکی دستش در رفته بود سرایدارمون بهش چای نبات داد:|😐
جررررر بمولا 😂😂😂
من اسلاید ۱ بابام میگه کولر رو روشن کن
اسلاید ۳ خداسسسسس
اسلاید چهار که واقعی
حالا من بگم
ایرانی نیستی اگه دلت درد کنه مامانت بگه انقدر سرت تو گوشیه دلت درد گرفته
فقط اخری😐😐😐😐😐😐
از اولم میدونستم یه رگ خارجی دارم😐😐😐😐😐
بابای من با کولر مشکل ندارع😐😹😹😹
خودش کولر رو روشن میکنه
سلام بر همزادای گلم 😂
سلام جون دل ❤😂