5 سال پیش 6 اسلاید 1,596 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سایر

نظرات بازدیدکنندگان (87)
  • فنوار رو تموم کنم؟
    خب اگه شکسته مبارکش باشه
    اگه نشکسته خب نشکسته دیگه...
    رکوردای بنگتن ممکنه بعضی وقتا به ب‌پ نرسه
    مثلا ۵ بار نامزد گرمی شدن
    اجرا و سخنرانی توی کاخ سفید
    ویو های میلیونی توی چند ساعت و هزار تا دیگه
    اما خب من از ب‌پ بدم نمیاد و برای رکورد ها و جوایزشون احترام قائلم...

  • @124401
    نه بابا کسی که این تستو ساخته معلومه اطلاعات کافی نداشته نمیدونه که لیسا رکورد جهانیو نشکونده و هنوز رکورد دست باتر بی تی اسه
    ______
    چرت و پرت نگو جوری میگی انگار خودت خیلی اطلاعات داری

    • اوخیییی،،
      لالالالالیساتون‌رکورد‌بنگتن‌و‌نشکونده‌ناراحتی؟

    • خب بی تی اس به موفقیت های بیشتری رسیده 😏
      Lisa❤️‍🩹:نه اصلا
      ____//________
      چشام چهار تا شد ولی بی تی اس بهترینههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
      Lisa❤️‍🩹:نه بلک پینک بهترینه😏
      وقتی‌یه‌مشت‌فشاری‌جمع‌میشن‌توتستچی

    • خوده‌لالیسام‌توروگردن‌نمیگیره

    • لیسا والا تورو ببینه سکته رو زده درجا

    • هرچی میخوای هیت بده.... 😏
      نظرت واسم مهم نیست😂😂😂

    • 😏😏😏😏😏هرچی باشم بهتر ار توعم

    • برو بابا روانی

    • روانی خودتی

    • برات‌مهم‌نیست‌ولی‌همچنان‌داری‌فشار‌میخوری

    • نه اصلا فشار نمیخورم

    • هرجوری که دلت میخواد راجبم فکر کن ولی اصلا واسم مهم نیست

    • بله کاملا مشخصه

    • فک کردی نظر فوضولی مثل تو واسم مهمه؟
      خیلی اشتبا فک میکنی فوضول😃

    • ازقدیم‌گفتن‌یاسین‌دم‌گو‌ش‌خرخوندن‌هیچ‌فایده‌ای‌نداره😔✅️
      اگه‌شک‌داری‌که‌بنگتن‌بهترینه‌میتونی‌به‌پستام‌سربزنی‌و‌کامنت‌بزاری

    • ما بیکار نیستیم بیایم به پست های یه خر سربزنم🤓

    • ما بیکار نیستیم بیایم به پست های یه خر سربزنم🤓
      __
      جمله‌بندی:
      اگه‌جرئت‌داری‌بیا‌توپستای‌به‌روز‌بنگتن‌چرت‌و‌پرت‌بگو
      ‌البته‌میترسم‌از‌فشار‌زیاد‌سکته‌کنی😔✅️

  • ایول 🥳🤯
    اما ارزش دعوا نداره خدایی

  • بقیه رو به اشتباه نندازیر لیسا رکورد باتر رو نزده و توی بخشی از این رکورد بوده وگرنه هنوز رکورد دست بی تی اسه
    درضمن اینم یادتون باشه اکثر استریمایی که میببیند به لطف ارمیاست که میخوایم به بقیه گروه ها کمک کنیم بعد بقیه فن ها اینکارو میکنن
    و اگه شما ها به بی تی اس هیت ندید ما هم با ایدل شما کاری ند

    • ببخشید ولی زر مفت نرن

  • ارمی ها حرص نزنید این فقط یه رکوردکوچول موچوله دقت کنید اسپاتیفای و فقط در المان که مطمعن باشید این دوباره توسط بی تی اس شکسته میشه بزارید البوم جدید بیاد اصن چراالبوم جدید؟تهیونگ سلطان رکورد میخواد یه ost با یه اهنگ احتمالی که جیمینم همکاری میکنه باهاش بخونه فقط اینا رکورد همه چی رو میزنه این میکس تیپشم که از 2020منتظرشیم داریم میریم2022 هنوز نیومده

    • رکورد کوچولو نیست......

  • هع دکی بی تی اس با باتر رکوردای کل موسیقی دنیا و بیلبوردو جابه جا کرده حالا لیسا فقط توی اسپاتیفای اونم فقط تو المان رکورد بی تی اسو شکونده بیلنک ها تبریک ولی وای به حالتون اگه بخواین بزرگش کنید چون یه بلینک همچون به من گفت لیسا رکورد باتر رو زده فکر کردم کل رکوردارو شکونده که با خودم گفتم امکان نداره

    • 😂😂😂😂😂حرص نخوری ها ولی لیسا موفق ترین آیدل کیپاپه، آخ ببخشید یادم رفته بود شما آرمی ها حسودی میکنید

    • مثلا بزرگش کنیم می خوای چیکار کنی ؟؟؟؟؟

  • خب بی تی اس به موفقیت های بیشتری رسیده 😏

  • من هیچوقت نتونستم بین بتس و ب پ انتخاب کنم الانم نمیدونم خوشحال باشم یا ناراحت اما خوشحالم چون این چند وقته دایجی با لیسا درست برخورد نرکده و الان ببین چه موفقیتی براش کسب کرده😌

  • چشام چهار تا شد ولی بی تی اس بهترینههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

  • نه‌بی‌تی‌اس‌رکورد‌بلک‌پینک‌رو‌شکسته‌نه‌برعکس😐
    بی‌تی‌اس‌از‌بین‌بوی‌بندا‌رکورد‌شکسته‌لیسا‌بین‌گرل‌بندا😐
    من‌خودم‌‌‌ارمی‌بی‌نهایت‌اتیشه‌ام‌‌ولی‌خب‌دلم‌میخواست‌باتر‌بیشتر‌بود😐
    اصن‌چرا‌مقایسه‌میکنین😐
    بی‌تی‌اس‌بهترین‌بوی‌بنده‌بلک‌پینک‌بهترین‌گرل‌بند‌لطفا‌مقایسه‌نکنین😐

    • واقعیت را ببینیم. این آهنگ لیسا رکورد بنگتن رو شکسته.همین!

    • باشه😐💔

    • صحیحـ(:

    • ... اوکی ولی لیسا بهتر از بی تی اسه

    • چرت نگو..
      با کام آخری ام...
      هردو موفقیت های خودشونو دارن..
      ولی با توجه به سال دبیو بنگتن و موفقیت هاشون باید بگم نه!
      خودم آرمی و بلینکم ولی حرفت اشتباهه

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.