5 سال پیش 6 اسلاید 372 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سرگرمی

نظرات بازدیدکنندگان (398)
  • منو بی اندازع یاد معراب انداخ =|

    خا سانی ¹³ خشم =`|💟✌🏻

  • معمولا با پسرا حال نمیکنم ولی چرا ازت خوشم اومد؟ 😂 از اون پسرایی هستی که باهاشون حال میکنم چون باحالی و فان اینطوری به نظرم میای 🙂😂

  • السلام علیک برادر😐🗿همسنتم😐🗿

  • ماشالله چقدر ارمی بوی ها طرفدار دارن 😐😐✋

  • من با تمام متین های تستچی خوشبختم ✋😂 چقدر متین داریم ....
    راستی اصلا بت نمیاد ۱۲ سالت باشه انگار کوچکتری 😁🍭

    • اه قلبم خیلی جمله سنگینی بود

  • بههههههه خدا چقدررر متین یه متین هس ادم بسیار سمیه و انتی هستش یه متین دیگه هس 16 سالشه یه متین دیگه ام میشناسم 18 سالشه عجببببببببب چقدر متیننننن
    خیلی خب داداش میشی ؟سرای (دخترم ) 15 سالمه فک کنم نونا ات بشم ؟!

    • من 16 سالمه ازت بزرگ ترم 😐

    • نعععع 😂😂😂😂😂منم 16 سالمه اشتباه تایپی بود
      فقط میدونم ازت کوچولو ام

    • همه متینارو میشناسم غیر از اونی ک ۱۸ سالشه😐

  • جرررررر فن بوی ریاضی دوس 😐😹 داداش میشی سها ۱۰ 😹🍋 دخترما 😐💔 چون یکی فک میکرد اسمم پسرونس😐🍃

    • آره😂
      خش متین ۱۲
      فک کنم اسمت مشترکه /:
      هم دخترونه هم پسرونه ، مث متین /:

    • 😹🤝🏻

  • ج. چ: مخم نمیکشه چیزی بنویسم😐🤝🏻

  • ناموصا فن بویی؟ 😐 به... 😐 جررر.. ایم خل 😐🚬😔😂

  • ج چ :کل دنیا رو آرمی میکردم و هر چی هیتره نابودددد مدرسرو نابود نمیکنم چون عاشق مدرسمممم نه بخاطر درساااا بخاطر دوستاممممم 🥺و در کل خیلی بچه مضلومیم هی تو مدرسه بچه ها بهم کرم میریختم من هیچی نمیگفتم😑💔

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.