فکرشو بکن روزی فقط 3 ساعت بخوابی و بقیه روزو ورزش های سنگین توی باشگاه کنی و مردم بهت بگن خوک، چه حسی داری؟
فکرشو بگن هر روز چندین ساعت روی صدات کار کنی نتونی غذاهایی که دوست داری رو بخواتر هیکلت بخوری نتونی خانواده و دوستات رو بینی یا حتی بهشون زنگ بزنی و اجازه داشته باشی فقط یخ بخوری کلی ام بهت توهین بشه😔💔
فکرشو بکن مردم بخواتر چهرت بهت توهین کنن وقتی که خانوادت تردت کردن و همه زحماتتو به باد دادن وقتی لیریک بنویسی و خانوادت همشو پاره کنن وقتی مردم بهت بگن بی احساس بهت بگن بی لیاقت
اره خیلی سخته که تو ی گروه رو تشکیل بدی و بعدش ازت بخوان گروه رو ترک کنی وقتی بهت بگن تو لیاقت گروهی ک ساختی رو نداری تو زشتی و تو به درد نمیخوری ولی تو با تمام وجودت اونارو دوست داشته باشیـ...
اینا رو ببین: تو زشتی. تو بی لیاقتی. تو به درد نمیخوری. تو مت.جاوزی. تو اضافه ای. تو شبیه خوکی. تو بد هیکلی. تو هیچ کدوم اینا نیستی اما مردم اینارو بهت میگن. و تو برای اونها تلاش میکنی. حالا اینو بخون: تو زیبایی. تو مهربونی. تو بهترینی. به حرف اونا گوش نکن. تو با استعدادی. تو خوش هیکلی. دیدی؟ اینا خیلی بهتره وقتی تو لیاقت شنیدنشونو داری💕🌿
تو الان دیدی هیت گرفتن چجوریه و دیدی تشویق شدن چجوریه. حالا تو به من بگو بازم هیت میدی؟ کدومش بهتره؟ بیاین ایدل ها رو درک کنیم💔😔 اگه فقط چند لحظه خودتو جای اونا بزاری باورت نمیشه که چه زندگی ای دارن و با همین حال چقدر بهمون امید میدن😔💔 #ایدل ها رو درک کنیم
😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
چرا بند نمیاد 😭😢🤧🤧
بدتر از این ، اینه که همه نمیتونن درک کنن
* تحمتای خیلی بدی بهشون زده شد / متجاوز _ هرزه _ همجنسگر *
ولی پسرای ما اینطوری نیستن! :)
ما فقط میخوایم که بهمون گوش کنن و بهشون بفهمونیم اینا آدمای بدی نیستن! :]
اینا نه تنها یه انسانن، بلکه یه فرشته ی واقعیت
اونا فرشتن💕
بالا تر :]
من با اینکه ارمی نیستم ولی هیچ وقت هیت نمیدم🤍🔗
بوس به لپ و مغز دانا و با شعورت😂💕🌿